Märkliga bilder

jag tyckte mest den där bocken var märklig.. :D

#2 HAhaha visst är den det ^^, Min mormor och morfar gjorde den till jul (den var grön då ^^, ) , sen satt morfar den där efter jul ; D Molly står och pussar på den ibland ^^, aha

ja varför plocka bort den? man kan ju klä den till nästa jul.. :D

ja varför plocka bort den? man kan ju klä den till nästa jul.. :D

Oh, thats a sweet piece of ass ;D
Eller kanske inte, ridbyxor är nog något av det o-sexigaste som finns :S

#11 asså, det värsta med den bilden sussi, det är nog märkena efter dina snygga trosor.. *asgarvar*
#12 det finns ju dom som tänder på det.. ;)

harkel, hur ska jag ta det där då ;)
Jag har dessutom tant-modellen som kommer ända upp till halsen på en. Sexigt värre!

#13 I know, kronan på verket
fast jag har egentligen aldrig förstått varför "trosranden" inte får synas, ja menar, normalt folk går ju faktiskt med sådana.

sussi, tror aldrig jag sett ett par ridbyxor som är låga faktiskt…
trosranden är ju inte så himla snygg faktiskt… :D jag har såna trosor en vecka i månaden och VARENDA gång så frågar killar på jobb om jag har lingonveckan. undrar vad dom kollar på… :S

#17 Jag måste säga att jag aldrig tänkt på saken, dessutom ser jag inte randen (förutom på såna här vackra bilder då) så mig stör den inte
Jag och strings har aldrig heller riktigt kommit överrens

äsch allt är ju en vanesak! :D

fyllehund..
nej, han får inte dricka det, men han var så himla nyfiken…
nu ska jag sova. godnatt vänner.

#18 Kan det va en hundnäsa?
Äsch, på den gamla goda tiden när man använde ridbyxor va de ju bara att vika ner linningen två varv, så var det som vanliga bysser ;)
#16, jag har också en sån, nytagen för dagen faktiskt. Det är ju bara sååå sött :D
Lisette, vad menar du med det, är det en fördom mot alla oss killar?? Var lite smart istället, och ta byxor som det inte syns på ;) Och #18, det är ju en hund-mule :D
#21, string är överskattat, tummen upp för hotpants!
haha, shiet, läsa era disskutioner e ju underhållande.
Trosrand o vafan, fortsätt skriv, jag sitter här mitt på kvällen o garvar för mey själv, familjen måste tro jag e helt knäpp vafan? :P
/Elin

#27 det ser sjukt ut!
#32 *asg* :D hahahahihi.. :D

peace:):
Hahahahaha, gu va jag garva åt din vovve, va söt!:D
/Elin
angående troser. farmorstroser går bort direkt, vanliga troser kan man inte rida i, blir för mycket tyg i röven när det samlar sig :D string funkar , dvs om de är av rätt kvalité. men oftast rider jag utan troser , då finns det inget som kan skava o göra mig förbannad.

#24 så vaknade jag en morgon, hade nosen mitt framför ögonen, men det var mysigt :D