Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1091 ggr
Geitrams
0

Fontane i Norge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei..

Den 28.3.08 ble hesten min,Donna Protector, avlivd.Den verste dagen i livet mitt,men det var det beste for hunGråter

Så fant vi en annonse i Sverige, og denne hesten virket kjempe fin!Så vi dro og hentet han noen dager etterpå i Skara.

Jeg angrer ikke på at vi kjøpte han, selvom han ikke er helt innridd.

Fontane skal til en mann  som driver med vanskelige arabere, og trene Fontane der..Det blir gøy å få igjen Fontane og kunne ri han.

Jeg har tenkt å trene litt sprang og dressur med Fontane, og etterhvert skal vi kjøre han inn..

Fontane har også fått masse venner, og nesten alle skal han stå på sommerbeite med fra juni-august..

Fontane ser ut til å trives, og vi skal aldri selge hanGlad

PimTheGreat
0

Glad… fina pojken!

Maja
0

Oj, så trevligt!! =) När köpte ni honom? :)

Lycka till i framtiden!! =)

Geitrams
0

Takk for detSkrattande

vi kjøpte han for en uke sidenGlad

Maja
0

Jaha, oj, vilken tur att du har hittat till ridsport.ifokus, det ska bli kul att höra hur det går med honom!! :) Välkommen hit!! :)

Geitrams
0

ja, det var litt rart..

Jeg satt og søkte på Fontane og havnet visst her:D

Det var jo veldig flax og treffe alle eierne og de som har drevet med Fontane:)

Jeg syns dette er en bra side, og alle som jeg snakker med er jo så hyggelige:)

jn84
0

Jag tycker också det ska bli kul att följa honom, jag som aldrig ens sett hästen i verkligheten! Men på nåt sätt känns det som att man känner honom lite ändå :)

Men är han inte inriden? Trodde Sofie brukade rida honom? Eller är jag kass på norska nu bara?

Maja
0

#5 - Hihi, du kommer säkert att trivas, det hoppas jag!! :)

#6 - Som jag har fattat det är han inriden, men väääldigt nervös och rädd så de ska göra om allt från start!! =)

Stjerna
0

Ser ut som Fontane trives kjempe godt her i stallen og sammen med dere, Eline:D Han er en flott hest!

(Jeg er i fra samme stall som geitrams)

Geitrams
0

Fontane er litt innridd, men han har ikke den grunnlegende innridninga, så derfor er han utrygg og nervøs på seg selv..

Men det er en mann i drammen som skal trene han litt, han driver med vanskelige arabere;)

Og siden Fontane er så kald i hodet, så er det ikke noe problem og lære han dette..

Geitrams
0

Takk,takk Annicka:D

Gleder meg til å ri igjen.Vi kan sikkert ta noen rideturer sammen:D-hvis du vil da?

kleem

Stjerna
0

Ja, jeg gleder meg:D Vi får ikke dette av å få hjernerystelse eller brekke bein da:S

Men Fontane kommer til å bli en flott hest innen ridningen får vi håpe<3 ^^

Geitrams
0

Nei, denne gangen er det nok omvendt xS

Men egentlige så er vi vel ferdige med disse ulykkene våres vel?!!!

Stjerna
0

Ja, vi får håpe det xS

Zahara
0

Roligt när en ryttare kan hitta en häst man verkligen trivs med! All lycka till i framtiden!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

tezzie
0

Välkommen hit både Stjerna och Geitrams =)

*** Kärleken övervinner allt ***

Geitrams
0

Takk for koselige meldinger alle sammen=)

Det setter jeg pris påGlad