OT Namnförslag?
Behöver namnförslag till denna söta lilla kattunge! Både kill- och tjejnamn då vi inte vet vad det är för kön på sötnosen =)
Vi funderar på Agnes ifall det är en tjej, men kom med massa mer förslag! Inte vanliga namn som "Missan" eller "Tusse" eller sådana.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
En sista bild.
Kom igen nu hörni, förslag! :D
Den ser definitivt ut som en Åke :D

Loppan

Men är inte det där vildkatterna? Vad hände med systern? Frågade dig i din förra tråd. Mamman gick och skrek efter den skrev du. Tänker ni behålla båda och låta dom få komma in hemma med eller bara ge mat ute?
Det är ju helt klart en Panncakes =).. både ett kill- och tjejnamn
#5 Måste ha missat den förra tråden.
Jo det är våran tama hankatts flickvän och hennes kattunge. Hon hade två, som ni vet, men den ena är borta. Förmodligen tog en räv eller något den, hon (mamman) har iallafall slutat leta efter honom/henne nu… Tragiskt!
Men den här andra kattungen mår bara fint och är pigg, busig, nyfiken och matglad. Vi håller på att försöka vänja de vid oss och det går framåt. Så småningom tar vi in de och kastrerar/steriliserar så att vi inte får femhundratusen kattungar här hemma en dag…

Jag tycker h*n ska heta nåt som berättar om dens ursprung. Alltså att det är en vildkatt. Men kommer inte på något sånt namn. Typ nån disneyfigur som har varit med om nåt liknande eller så…

jag tycker att det är en sture eller ture kattXD :P

jag tycker att det är en sture eller ture kattXD :P
Jag tkr det ser ut som en Ballerina :)

Gråx
Musse eller Sessan.. Ganska vanliga namn, men jag är ju inte så fantasirik… ; )
Bråfaxe som kille och star/suneshine som liten tös för att jag tycker det lyser om henne :)(A) ;)
gråfaxe som kille och star/suneshine som liten tös för att jag tycker det lyser om henne :)(A) ;)

#7# Ska ni ta in mamman med och sterilisera den? Jag tänkte eftersom du bara ville ha namnförslag till ungen.
Har inga namn att ge. Grålle kanske. :) Annars grållan, skrållan.
Calippo

Ballerina, Tindra eller Cassie.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Smulis/z & Kråkan e ju för sööta =DD
Fabulus Oliver (DIsney) Potter Flappy

Det ser ut som en Linn :)

Ser ut som en liten Blues. Färgen är ju blå/vit och Blues kan ju båda könen heta.
Om det är en hane, Jazz. Tycker att det är så fint.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
tycker det ser ut som en pelle ;)
Oj gammal tråd.
Det blev en Agnes =)

Haha agnes heter min galna syster (x