Godmorgon ! : ) Ja precis var är regnet ?? ;D , Regnade här igår (tyvärr när jag red:P) bara nåra droppar:/ , men typ en timme före så åskade o blixtade (!), men icke nå regn då ; D.

Vi behöver ju regn nu, har knappt regnat alls o har det kommit så har knappt backen blivit blöt

Okeej, våran lilla sjö är HELT uttorkad .hehe Vill ha regn !!!

Ja, här regnar det inte. Men bara 5 mil härifrån i går på eftermidagen så regnade det massor och haglade och åskade. Åskan slog ner i en man på 51 år som var en sådan där som rider med rustning. Han dog direkt. Kom från Gotland. Stackaren.

Såg det på framsidan av tidningen. Men måste ha regn så dammet försvinner iaf.

Ja, vi behöver regn till alla växter och då försvinner ju bromsen också. Har hästarna inne dagtid fortfarande och ute natt.

#4 riddare? ;)
här regnade de igår sa min sambo när han var ute och kollade kräftburarna… :D

Här har det inte regnat mycket alls.

Nu är det kolsvart på himlen o börjar att åska, så nu kanske vi får ett litet oväder om vi har tur….

Ha, ha mazze det kom bara 2 mm. så det var inte så mycket att hurra för precis.

Här har det åskat och regnat idag! jippi! Satt hoss frissan med huvudet i torkhuven när hela salongen blev svart ett tag. Jag bara älskar åska!

Nja, åska är ju farligt. Men det är skönt med lite regn nu när det varit så torrt så länge. Det bästa på allt är ju att bromsen försvinner för hästarna om det regnar mycket. *ler* Sedan blir betet grönt igen.