EXPLOSION
i mitt vardagsrum! skulle plocka undan allt o städa för malin ska ju flytta in hos mig imårn! (längtar)
nu till saken.. skulle lyfta på min video. vad händer, joo skiten exploderar!! strömmade i armen som fan o ett finger blev förlamat i en halvtimme. ja alla vet ju att jag brukar ta på el-trådar, men nu lär det inte bli nåt på några dagar.. uuuääh!
o sen.. eehm.. har inte vågat berätta det här : eehmm jooo du malin.. . VHS.. uuhh..eeh.. joo det va en film i .. .eeh eeeh.. *skäms* uhmmm *torka panna svett* mhmm . . BECK.
nu vare sagt. pussokramhejdå

Åh fy vad läskigt med elen!
jaa, när det oväntat. med stängsel så hinner man ju förbereda sig. men det där va rätt läskigt.

vaaaaaaaaaaaaa. fy faaaaan. min persbrandt. 
aaah jag vet malin… men han lever. det är bara det att han är instängd i videon.
#4 hihi :D
/Elin

ååh nej jag kommer. måste hjälpa min älskling ut. ta de lungt gubben. ja koommmmer. faan. han lär ju vara brännskadad. då måste jag plåstra om honom.
hahaha lite mun mot mun skulle nog hjälpa , krigarmalin.
det är bara att man måste våga stoppa in sladden i väggen o mata ut han.. men det pallar inte jag nu :D du får rädda han själv :P o förresten.. du har väl vhs hemma ? för nu har ju inte vi nån kvar..

aaah det bangar jag inte på thihi
klart jag har. påde vhs o dvd. försjutton jag är väl ingen amatör heller =P
faaaan om du har dödat persbrandt. kommer aldrig förlåta dig.
vart ska du då bo? rännstenen eller ;)
fan va bra!! då kan vi fortsätta titta klart på alla becks.

Oj, hjullan det hade kunnat sluta illa ju. Tur att det inte blev värre. *ler*
Nu kanske du blev lite mer klar i knoppen efter strömmen. ha ha

jaa gejsa klart det kunde ha blivit värre, hon kunde ha bränt in persbrandt =P
#11 Gjorde hon inte det då?

jag hoppas för guds skull inte det. vet itne vad jag skulle ta mig till då *snyft*
nee.. det va sladden som tände till o det explodera där bakom.
han sitter därinne, jag har tittat. :D
men gejsa.. vad tror du egentligen ? att jag blir klar i knoppen.. njaae det blir bara värre o värre för varje gång. knappt så jag vet vad jag heter :D men tack för dina stora tankar om mig :D

Det vet du ju, förr så gav man ju elschocker för att man skulle bli bra. *ler*
mm det va förr… varför har dom slutat med det ? ahahhaha.
jag är o kommer alltid bli en dampunge :D
när man tar på eltråden .. är det det som kallas för självmedicinering då?
när man tar på eltråden .. är det det som kallas för självmedicinering då?

Ja, kanske det. Du hoppar tydligen fortfarande av elen. Du skrev också dubbelt. ha ha
mmm .. du ser. det ger sina biverkningar. jag ser dubbelt också.
haha vad roliga ni är!:D Jag sitter här och asgarvar..
av erfarenhet så kan jag berätta att elen inte ger nån positiv effekt på psyket iallafall :D man blir bara mer o mer cp för varje gång , får konstiga ryck o börjar gå konstigt. snart börjar jag väl dregla också :P

Ha, det gjorde du ju nästan när du snusade ju. ha ha
just ja :D då är jag allt det där redan.. diagnos : elskadad cpunge

Ni är då för härliga =D sitter här och skrattar stort! =D Tur att det gick bra för dig iaf hjullan!
xD
/Elin

Men de lät roligt det där o sen.. eehm.. har inte vågat berätta det här : eehmm jooo du malin.. . VHS.. uuhh..eeh.. joo det va en film i .. .eeh eeeh.. *skäms* uhmmm *torka panna svett* mhmm . . BECK.
nu vare sagt. pussokramhejdå
hihi ^^
Men vad läskigt. Jag har också fått såndär el i handen (fast bara handen) Och det var ju tillräckligt :O Tycker grymmt synd om dig.
hahaha. mej ska man inte tycka synd om.. :D

#28 jo det gör jag faktiskt. Eller asså det där lät fel. Men jag tycker synd om dig. Det är obehagligt.
hahahah . jo, men nu är det bara kul i efterhand.

#30 hihi hoppas de. För när jag fick min stöt så gick jag och ältade det 24/7. Det var så jävla läskigt. Jag är en hypokondriker och fick för mig att jag hade fick hjärnskador och…. HAHAHAHAHA herre guud. hihi