Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 555 ggr
hjullan
0

EXPLOSION

i mitt vardagsrum! skulle plocka undan allt o städa för malin ska ju flytta in hos mig imårn! (längtar)

nu till saken.. skulle lyfta på min video. vad händer, joo skiten exploderar!! strömmade i armen som fan o ett finger blev förlamat i en halvtimme. ja alla vet ju att jag brukar ta på el-trådar, men nu lär det inte bli nåt på några dagar.. uuuääh!

o sen.. eehm.. har inte vågat berätta det här : eehmm jooo du malin.. . VHS.. uuhh..eeh.. joo det va en film i .. .eeh eeeh.. *skäms* uhmmm *torka panna svett* mhmm . . BECK.

nu vare sagt. pussokramhejdå

Linda
0

Åh fy vad läskigt med elen!

hjullan
0

jaa, när det oväntat. med stängsel så hinner man ju förbereda sig. men det där va rätt läskigt.

Believer
0

vaaaaaaaaaaaaa. fy faaaaan. min persbrandt. Gråter

hjullan
0

aaah jag vet malin… men han lever. det är bara det att han är instängd i videon.

elin
0

#4 hihi :D

/Elin

Believer
0

ååh nej jag kommer. måste hjälpa min älskling ut. ta de lungt gubben. ja koommmmer. faan. han lär ju vara brännskadad. då måste jag plåstra om honom.

hjullan
0

hahaha lite mun mot mun skulle nog hjälpa ,  krigarmalin.

det är bara att man måste våga stoppa in sladden i väggen o mata ut han.. men det pallar inte jag nu :D du får rädda han själv :P o förresten.. du har väl vhs hemma ? för nu har ju inte vi nån kvar..

Believer
0

aaah det bangar jag inte på thihi

klart jag har. påde vhs o dvd. försjutton jag är väl ingen amatör heller =P

faaaan om du har dödat persbrandt. kommer aldrig förlåta dig.Skrikandes

hjullan
0

vart ska du då bo? rännstenen eller ;)

fan va bra!! då kan vi fortsätta titta klart på alla becks.

gejsa
0

Oj, hjullan det hade kunnat sluta illa ju. Tur att det inte blev värre. *ler*

Nu kanske du blev lite mer klar i knoppen efter strömmen. ha ha

Believer
0

jaa gejsa klart det kunde ha blivit värre, hon kunde ha bränt in persbrandt =P

Mandysan
0

#11 Gjorde hon inte det då?

Believer
0

jag hoppas för guds skull inte det. vet itne vad jag skulle ta mig till då *snyft*

hjullan
0

nee.. det va sladden som tände till o det explodera där bakom.

han sitter därinne, jag har tittat.  :D

men gejsa.. vad tror du egentligen ? att jag blir klar i knoppen.. njaae det blir bara värre o värre för varje gång. knappt så jag vet vad jag heter :D  men tack för dina stora tankar om mig :D

gejsa
0

Det vet du ju, förr så gav man ju elschocker för att man skulle bli bra. *ler*

hjullan
0

mm det va förr… varför har dom slutat med det ? ahahhaha.

jag är o kommer alltid bli en dampunge :D

hjullan
0

när man tar på eltråden .. är det det som kallas för självmedicinering då?

hjullan
0

när man tar på eltråden .. är det det som kallas för självmedicinering då?

gejsa
0

Ja, kanske det. Du hoppar tydligen fortfarande av elen. Du skrev också dubbelt. ha ha

hjullan
0

mmm .. du ser. det ger sina biverkningar. jag ser dubbelt också.

Mandysan
0

haha vad roliga ni är!:D Jag sitter här och asgarvar..

hjullan
0

av erfarenhet så kan jag berätta att elen inte ger nån positiv effekt på psyket iallafall :D man blir bara mer o mer cp för varje gång , får konstiga ryck o börjar gå konstigt. snart börjar jag väl dregla också :P

gejsa
0

Ha, det gjorde du ju nästan när du snusade ju. ha ha

hjullan
0

just ja :D då är jag allt det där redan..  diagnos : elskadad cpunge

Emmelie
0

Ni är då för härliga =D sitter här och skrattar stort! =D Tur att det gick bra för dig iaf hjullan!

elin
0

xD

/Elin

Roxanne
0

Men de lät roligt det där o sen.. eehm.. har inte vågat berätta det här : eehmm jooo du malin.. . VHS.. uuhh..eeh.. joo det va en film i .. .eeh eeeh.. *skäms* uhmmm *torka panna svett* mhmm . . BECK.

nu vare sagt. pussokramhejdå

hihi ^^

Men vad läskigt. Jag har också fått såndär el i handen (fast bara handen) Och det var ju tillräckligt :O Tycker grymmt synd om dig.

hjullan
0

hahaha. mej ska man inte tycka synd om.. :D

Roxanne
0

#28 jo det gör jag faktiskt. Eller asså det där lät fel. Men jag tycker synd om dig. Det är obehagligt.

hjullan
0

hahahah . jo, men nu är det bara kul i efterhand.

Roxanne
0

#30 hihi hoppas de. För när jag fick min stöt så gick jag och ältade det 24/7. Det var så jävla läskigt. Jag är en hypokondriker och fick för mig att jag hade fick hjärnskador och…. HAHAHAHAHA herre guud. hihi