Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 4737 ggr
elin
0

..

Vad har ni redan gjort under dagen? Vad ska ni göra idag då? Vad ska du o din häst hitta på idag?

Mitt svar:

Vad har ni redan gjort under dagen? _Sovit och ätit lunch.
_Vad ska ni göra idag då? Fixa mey strax, åka till Nisse :]
Vad ska du o din häst hitta på idag? Rida ut eller tömköra en sväng i skogen inte bestämt mey än.

/Elin

Älskar_hästar
0

Vad har ni redan gjort under dagen? Vaknat , ätit frukost , ringt Anna
Vad ska ni göra idag då? **Rida Kapzel , vara med kompisen och kanske dra och ut och jogga..
**Vad ska du o din häst hitta på idag? Ska nog bara ut och rida en sväng i skogen med Anna eller/och Carina .

Älskar_hästar
0

Obs , inte min häst , en häst jag hyr =)

shirley
0

1. ridit gizzmo, longerat moye å donat i stallet, ätit middag….

2. jobba 16-21

3.redan klart….

SarahPeace
0

Vad har ni redan gjort under dagen? upp tidigt o släppt ut hästarna ;D , mockat. o lite mer ;D

Vad ska ni göra idag då? Rida,Knäppa kort när min kompis rider förbi^^, , kolla på tv ;D , Städa åt marsvina, städa rummet. .. O lite till..

Vad ska du o din häst hitta på idag? Ska väll rida molly lite, o gå lite med skrållan :-} , o Pyssla med dom : )

lisette
0

Vad har ni redan gjort under dagen?

ätit frukost, kelat med vovvarna och sambon. plocket lite i stallet.
Vad ska ni göra idag då?

ska åka till sjukhuset om en stund och få foten kollad. sen ska jag till eko och handla hängare till boxarna. hugga/stapla ved.
Vad ska du o din häst hitta på idag?

tänkte ta och hoppa calippo i kväll. för första gången… *rädd*

E_hjo
0

Vad har ni redan gjort under dagen? Fixat i ordning meej å tagit ut lön från sparbanken å satt in lön på mitt konto
Vad ska ni göra idag då? Ska på syntest angående övningkörningen =)
Vad ska du o din häst hitta på idag? Vi ska nog ut på en lång tur i skogen

Luthien89
0

Vad har ni redan gjort under dagen? Vatt i stan och hämtat mitt paket från ridsportshioppen :D Ätit frukost, ridit Schess.
Vad ska ni göra idag då? Ska duscha nu, sen in till stan och grilla med några kompisar :D
Vad ska du o din häst hitta på idag? Skrittat i skogen, 40 min, 3 dagen jag rider efter 7 veckors sommarvila..

mazze
0

Vad har ni redan gjort under dagen? Fixat m tvätten, varit in  till Biderman o kollat på westernsaker.

Vad ska ni göra idag då? Åka o handla mat o äta.

Vad ska du o din häst hitta på idag? Har tänkt att rida lite western i paddocken om det blir lite svalare så vi slipper bromsen.