åh vad tröttsamt!!
fodervärden ringde just o sa att hon inte ville ha min häst på foder längre då hon visat lite hälta vid böjprovet, dock är det inag problem att rida henne..
ja, ja hur som så blir det så att jag får tillbaka henne 1maj, vilket jag inte hade önskat, känns som om jag har att tänka på ändå just nu, o att bli gravid igen är mitt prio ett :/
Vet sa då att jag kanske skulle ta o betäcka henne redan denna våren istället för nästa, så kunde vi vara gravida ihop :)
O det är ju absolut en idé! vill ju ha ett föl…
funderade då lite på det här m hingst o så…
Tanken är att detta föl ska vara till mej själv, så stam m.m spelar mej inte så stor roll,, inte heller att den får gröna papper osv o jag skulle gärna vilja betäcka henne naturligt, har funkar bra på henne innan.
Ngn som har tips på nån hingst som betäcker naturligt?

men SUCK för din fodervärd. jag tycker det är tur att hon inte tar hästen faktiskt.

SUCK för hela mitt liv just nu… haha! 
jo, det är kanske lika bra… men jag vill ju inte ha häst nu, o försöka få ut henne på foder till ngn annan kommer bara ta en massa tid eftersom hon är så speciell, o gör dom en ny koll så går hon ju ändå inte igenom…

sälj henne om du inte vill ha häst och du har ju inte direkt fastnat för henne heller?
skulle du ta föl på henne kommer du ha det senare att tänka på. tänk om du själv är gravid o du går med en häst som ska föla vilken dag som helst..
men vilken människa ! håller med lisette, det var nog bra att hon inte tog henne ändå. det var nog inte menat att vara så.
även om det såklart känns skit för dig nu.

men det kommer ju inte gå att sälja henne om hon inte går igenom en besiktning.. :/

vad synd =(
Men om du inte vill ha häst nu, är det väl dumt att få två? Om du nu betäcker henne.
Och säger som Lisette, tänk senare om du står höggravid och din häst ska föla. Eller om din bebis precis kommit när hästen ska till och föla. Kan ju bli lite struligt =/

#5 men vad beror hältan på då? gick hon igenom bes när du köpte henne?