svart sto säljes

Tusan också, fel färg…
men hon var fin!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#1 du får väl måla om henne 

haha ja XD

#3 hon är jätte trevlig. Du får komma och se henne så kommer du gilla henne.

#4 haha jag får inte för mor å far ;) har funderat i 5 år nu på att lägga ridningen på hyllan och skaffa shettis istället, har inte råd med 2 hästar :) men blir det shettis nån gång så ska det var en isabell, gulbrun eller musblack ;)

#5 okej 
#5 - Muuuusblack, duuuuuktig Peppe!! ;)

jag får nöja mig med att dregla över dom andra 5 shettisarna i stallet, och längta halvt ihjäl mig efter fölet som kommer i mitten av april, trots att det inte är mitt 

#7 haha jag har nyligen upptäckt den vackra färgen tack vare W.u.t.a v. Keizershof på Hesseldal i danmark *dregel* 
#9 - Hihi, duktig flicka!! ;) Då har vi klarat av rätt färg, nu är det bara att fixa rätt ras också så blir jag glad.. ;)

haha XD

PUTT
ingen som vill ha en underbart sto?

Hade gärna köpt henne om jag haft plats och råd.. =(

#15 ja hon är mkt trevlig och längtar efter ett nytt hem. Du får spara 

Nu är hon även inkörd. Ett mkt trevligt sto.
skulle gärna ta henne men mina föreldrar vill inte att jag ska ha en shettis utan en häst som man kan rida på 

PUTT

Hon ser riktigt söt ut! Men jag har ju redan en liten polle… April! Lycka till med försäljningen!
Attan att man inte har större stall och mer mark…vill haft fler ston som man kunde avlat på! Hon var jätte fin!

#22 du får bygga ut
hon skulle nog passa hos dig

Ska kanske tillägga att hon ska visas på utställning nästa helg i Frillesås. Perfekt att komma och kolla på henne då.
#23 ja om det hade funnits mark till det hade jag absolut gjort det men nu har vi byggt på den lilla plats vi hade kvar o marken är fullt tillräcklig för de 3 snart 4 jag har! OCH den marken hyr vi bara också så tyvärr! Men jo håller m dig att hon hade nog passat mig;-D bor tyvärr för långt från frillesås…

#25 vad synd att det är marken som är så liten då. Du hade nog gillat henne tror ja =) Får fjäska med grannen om mer mark ;) elelr du kanske vet ngn annan som är intresserad av henne??
ska hålla öron o ögon öppna…

#27 tack snälla =)

Får ingen egen häst och isåfall så vill jag helst ha en ridhäst
är 160 cm

Hon är fin! =)

#32 ja hon är jätte fin kommer sakna henne

hon var grymt fin :) är dock inte intresserad av en shettis ;/ är hon inriden ? :)
Isa Aronsson
www.stallequino.se

#35 som det står i anonsen så är hon inriden

Ingen som söker en underbar körhäst? Hon är mkt samarbetsvillig.

Sluta putta upp denna tråd! Blir mer och mer sugen för varje dag :P hihi
skitfin det måste jag ju säga :) 42 p inte illa men så va hon ju mycket fin med. Vad har du för pris? finns i vilket län?

putt

#39 Ja vet inte priset =/ men hon "bor" lite utanför Borås :) Kolla zettans hemsida www.stuterisango.dinstudio.se
Jättefin verkligen, men för hög och fel färg för min lille hingst tyvärr ;/
"Om förhållandet bygger på förtroende, lyder hästen även utan bett och tyglar."

Puttar
Tack Sandra för att du svarade på några inlägg åt mig. Ja är inte inne på rdsport i fokus så ofta. Så säkrast är att PM:a mig.
PUtteliputt
tyvärr så är jag inte så intresserad i dagsläget då vi har kass ekonomi i dagsläget :-C har du lagt ut henne på shettland iFokus tänkte en sån fin tjej måste ju folk vara intresserad av som håller på med shettis antigen som ta något föl på lr som bra kör o barnponny. Måste ju säga återigen att hon va superfin :) hoppas du får napp

#45 försöker få dig att köpa henne Ida 

#38 haha bara att slå till då vet du 

Ingen???? Hon har ingen kompis snart =(

Blir dyrare om hon hinner gå till hingsten!!!!!!!!!!!!! PUTT

Kan tänka mig ett byte. Kom med förslag.

Ah vilket fint huvud han hade!! :D

#53 tack =) Ja han ser riktigt fin ut.

PUTTAR

Stoet är nu såld.