Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 1073 ggr
MrsKarpf
0

Flög av!

Idag var man och tävlade i Fagersta. Hästen hoppa som en gud, jag red jättebra och solen sken! Bara för att allt gick så perfekt så lyckades jag lägga han för stort på en oxer och sedan så snubbla han efteråt. Jag for i backen! Har så ont i nacken nu. svimma till där men vem orkar sitta på akuten?? Känns så tråkigt bara för att allt kändes så perfekt. vi hade säkert blivit placerade annars. han river typ aldrig!. Så fick jag inte strata 120cm för domaren och läkaren. men var nog lika bra för jag känner mig risig nu! behöver ett uppmuntrade ord nu när man sitter här och kanppt kan vrida huvet..

jn84
0

Hoppas du blir bättre! Men du bör nog kolla upp nacken iaf… Om inte annat för att försäkringen ska gälla om du får problem med nacken senare. Skadan måste finnas dokumenterad…

tezzie
0

Oj, hoppas du kryar på dig!

Klart du måste kolla upp nacken och få det dokumenterat, för ev. framtida problem :(

*** Kärleken övervinner allt ***

malin-nilsson
0

usch,  kry på dej :)

MrsKarpf
0

Tack! Jag ska nog ringa läkaren i morgon!

[japptravare]
0

Låter inte kul, krya på dig

MalinSandman
0

jag hade kollat upp nacken direkt , kan vara en spricka i en kota,  eller något annat  , du kan få pengar av fösäkrings bolaget osv.. krya på dig!

MrsKarpf
0

Jag var hos doktorn för en vecka sedan. Jag hade fått hjärnskakning och whiplasch. ingen röntgen gjorde dem. Sjukskriven i två veckor och fick nå smärtstillande. Jag mår grymt psykiskt dåligt över att inte få göra ett skvatt. vanliga fall har jag tusen bollar i luften.

tezzie
0

Okej. Skönt att ha på papper iaf, för vissa får stora problem med whiplasch och andra får inga besvär alls. Hoppas du klarar dig :)

Krya på dig!

*** Kärleken övervinner allt ***

MrsKarpf
0

TACK=)

Thorsson
0

hoppsan. låter inte kul. Krya på dig och hoppas det blir bra! :)

Maja
0

Ajdå, stackare!! :/ Men nu hoppas jag att du blir bättre!! =) Krya på dig!!

Yessica
0

Usch då! Hoppas du blir bättre!

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi