Mindre svärord..
Jag är en ganska bidragande faktor och anser inte att jag inte är svordomsfri.
-Men jag vet att många medlemmar tycker illa om det och trådar som bara gagnar två personer.
-Så…Min önskan är att vi alla skärper till oss och tänker på att det finns yngre personer eller människor som tar illa vid sig.
Angående trådar som bara är för ett fåtal personer undanbedes till era personliga sidor.
Vänligen/Linda

ojdå, jag kände mig lite träffad när jag läste trådrubriken. jag svär på tok för mkt. även om jag försöker att inte skriva det…
jag ska bättra mig… :D

Inte svära, nej fy f.n det sa alltid en papegoja som vi hade för massor av år sedan en sommar. HI hi
Jag svär nästan jämt när jag pratar men inte så ofta när jag skriver. Tror jag….

jag är likadan, svär nästan alltid när jag pratar… och jag pratar som jag skriver. kanske därför det är lite förvirrat ibland när jag skriver… :D

Jo, men det gör ju jag också. Alltså skriver som jag pratar ofta. Men tar bort svärorden oftast i texten.
jag vet att denna tråd e iallafall tillägnad mey bland annat, jag e som du lisette, svär när jag pratar IRL o likadant när jag skriver.
/Elin
det gör jag med. men jag försöker verkligen inte svära så mycket när jag skriver. och om jag gör det, så brukar jag alltid tillägga, "ursäkta mig"….