Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1013 ggr
Linda
0

Stämning

Tänk, ett helt år har snart gått sedan vi lanserade ridsport ifokus…

-Mycket har hänt och många medlemmar har man bekantat sig med, konstigt nog känns det nästan som jag känner många av er fast jag aldrig träffat er..(Visserligen känner jag  en del ut av er ju..)

Det är jätte svårt att vara alla till lags det förstod jag innan men med tiden har jag lärt mig att det är super svårt att vara "rektor", kompis, ansvarig "uppfostrare" hi hi..

Det är ofta roligt att slå på datorn, men vissa dagar tar det emot kan jag informera er om..

Jag uppmanar er ganska ofta att läsa igenom era inlägg innan ni publicerar dem, tänka på att hålla god stämning..

-Själv slutade jag med forumskrivning redan när bukefalos hette stallet..Just för att ingen fråga kan ställas utan att det någonstanns blir någon negativ stämning.

Stoltare änn ingen annan kan jag medela att ridsport har jätte gott rykte om att här är stämningen kamratlig, det är klart att det är lätt när vi fortfarande är rätt små..

-Tack vare alla er medlemmar som sitter här mer änn jag själv så flyter det oftast på rätt bra.

-Men senate tiden har jag kavlat upp armarna vartefter jag fått skinn på näsan och varit rätt mkt hårdare i min roll som Sajtvärd.

Varningar och avstängningar är tråkigt och känns super jobbigt men  i kampen mot "tjaffsfritt" forum med roliga funkitioner för våra medlemmar känns det tyvärr befogat.

..Nä nu ska jag lämna er för en stund för nu måste jag mata mina barn..

Vänligen/Linda

Och tack till er alla mysiga och gulliga medlemmar!Kyss

E_hjo
0

Fin skrivet! Glad  ja kan iaf säga att jag älskar att va på denna sidan trots tjafs och oseriösa personer =)

E_hjo
0

hmm fint* mena ja ju ;)

hjullan
0

jag hade glömt att bukefalos hette stallet förut..  på tal om ingenting.. varför bytte dom namn?

lisette
0

jag tycker faktiskt det är väldigt synd att du ska agera polis linda. det ska du verkligen inte behöva!

tack för ett trevligt forum linda och framförallt alla andra! :D

gejsa
0

Nej det tycker inte jag heller. Men visst, att det måste finnas någon som kan ta bort trådar som blir för aggresiva i skrift.  Håller också med om att det kan gå hett till men det är väl inte så farligt?

lisette
0

nej inte som på shetland.ifokus. där är det arga toner i nästan varje tråd. elller var innan ivf..

men hur är det linda, vem är dina Medarbetare? är det bara linnéa och du som jobbar med ridsport? ni borde kanske ta in ngn som kan ta bort aggressiva trådar?

gejsa
0

Jag har inte varit där så många ggr på shetlandssidan alltså. Så hur tonen är där vet jag inte. Men det blir nog så överallt. En massa folk som skriver olika om allting. Det går nog inte att komma ifrån.

hjullan
0

nee aggressivt blir det när alla brinner för sitt ämne.. men det har vi ju kunnat hantera bra utan sura miner.. vad jag fått för mig iallafall. det stora problemet är väl när folk skriver inlägg o spammar om trähästar o såna oseriösa grejer.. det är ju efter det folk lackat här. att man får utskällningar för såna grejer.

ta bort aggressiva trådar är nog inte nödvändigt eftersom det är svårt att dra gräns o alla håller sams här ändå. det viktiga är väl att få bort spammarna helt enkelt.

Therese_Melberg
0

#6 arga toner i nästan varje tråd skulle inte jag säga att det är, och jag är där rätt mycket… Däremot verkar shettisfolket ha väldigt starka åsikter, men det är ju bara bra om det är ett disskusionsforum man är inne på, bara det inte övergår till "pajkastning"

gejsa
0

Ja, jag har ju väldigt starka åsikter om foder bl a. Det vet jag om. SkrattandeMen jag värnar om hästens bästa.

hjullan
0

hahahah kommer ihåg när kungen fick en tårta i ansiktet häromåret.

gejsa
0

Det var väl inte kungen. Det var ju Göran Persson. Och jag lovar, det var inte jag. hi hi

Kratern
0

#12 Jag tror till och med att det var Bosse Ringholm (finansministern)

gejsa
0

Ja, när du säger det så…….Det var det ju. hi hi gammal som man är så blir man glömsk fort.

Kratern
0

"14 Jag skulle inte ha något emot en tårta i ansiktet så länge den är god. (Gärna prinsess)Skrattande

Linda
0

Jag vill oxå bli "bertårtad" om det är en choklad tårtaSkrattande

gejsa
0

Nja, vill nog inte ha en tårta i ansiktet. Hellre i magen. hi hi

jen
0

#12  var det inte både kungen och Ringholm som fick tårtor på sig har jag för migFlört

lisette
0

#9 ok förlåt, kanske inte i varje tråd. men det har varit några stycken som tyvärr varit det… :D