Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 769 ggr
J-Parnebo
0

OT: 1 april

Första april idag då..

Har ni lurat någon eller blivit lurade? Isf hur lurade du eller hur blev du lurad?

J-Parnebo
0

Jag har inte blivit lurad idag , och inte lurat ngn heller :)

__iE
0

inget utav det :P :)

wewwa
0

Jag har inte heller blivit lurad eller lurat nån.. :P

bubbelbubbel
0

inte jag heller !

LinneaG
0

Jag varken lurade eller blev lurad.

fridak
0

hörde ni rix fms aprilskämt? de hade lanserat en ny mobiltjänst - man kunde lyssna av andras samtal. för att göra det så skulle man smsa ett visst nummer mot en kostnad av tio kronor. men numret var ett sådant "välgörenhetsnummer". så alla som ville tjuvlyssna på någon annans samtal skänkte istället en tia:D

lisette
0

hahaha så det var ljug alltihop?

Lyrik
0

Inte jag heller.

VeNyRa
0

#6 Vilket bra skämt =)

AusaBausa
0

bara lurade ungarna att hästarna sprang på vägen, den äldsta trodde på det men inte dem andra två…

fridak
0

#7 visst var det ljug alltihop. de som smsat fick ett sms tillbaka med "april april" eller något i den stilen, de sa det på radion idag:) de flesta var rätt positiva till det hela men några hade varit rätt upprörda och velat ha pengarna tillbaka…

lisette
0

#11 jag gick solklart på det…

tezzie
0

Skönt Lisette att du erkänner, för jag gick oxå på det *asg*

*** Kärleken övervinner allt ***

Cattiiis
0

Haha, vilket bra aprilskämt! ;)

lisette
0

#13 vi är väl lika dumma du o jag… =) jag berättade tom för min sambo om det. han köpte oxå det…

ingenting hade lixom förvånat mig.

tezzie
0

Skickade du ett sms då??

Jag gjorde aldrig det, men tänkte att jag skulle göra det idag, men då sa dom precis på radion att det var ett aprilskämt *hahaha*

lisette
0

nej jag hörde inte numret. hade inte gjort det heller, behöver inte veta vad folk pratar om i telefonen…

tezzie
0

Jag är väl inte heller så värst intresserad av att lyssna på andra, det var mer nyfikenheten om det verkligen skulle funka som gjorde att jag tänkte messa :-)

lisette
0

undrar hur mkt de fick in… :D

tezzie
0

Säkert skitmycket :P