Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 505 ggr
Believer
0

Marcus Ehning..

Såg nyss på Världscupen på tv. Marcus Ehning vann. Jag är så himla fascinerad av denna ryttare. Hans sits, hans händer, ja allt. Han rör sig ju knappt i sadeln. Det är så det ska se ut! Skrattande

[slo]
0

Det är faktiskt första gången jag ser honom reagera över huvud taget när han vinner nåt Fundersam

emsems
0

jo han är otroligt häftig!! underbar ridning. hade dock hoppats på meredith michals beerbaum

Wanilj
0

underbare Sandro Boy!!! Honom skulle jag vilja ha som far till "mina" föl!!! Vet ngn hans stam???

Believer
0

Sandro Boy 1993

e: Sandro   ee: Sacramento Song

u: Wiadora   ue: Grannus

Wanilj
0

Grannus…finns ju representerad här via Grannox.. finns lite Grannusblod i ngr flyinge pojkar… Sandro känner jag inte till!Generad

Hannapanna
0

Superfin stam har han.. Och han är superfin själv! :D

NinaToy
0

Jättefin är han! :D

jumpingqueen
0

Jaa.. han  är en JÄTTEDUKTIG ryttare. MEN han kunde ge hästen friare huvud över hindrena. Han är lite hård i handen just där

Believer
0

jag tycker han är mjuk och följsam hela tiden. har aldrig sett att han blir hård i handen över hindrena. men man ser väl det man vill se. hehe

jumpingqueen
0

Ja, så är det. Jag tycker det är viktigt att aldrig bli hård i handen så ja kollar ju extra mycket på det! Precis som Lasse Parmler

hjullan
0

jag älskar rodrigo pessoa!

sweet_candy_
0

#11 JAG MED! tänkte precis skriva det. han rider super:)

hjullan
0

mm .. ! absolut min favorit hoppryttare

jumpingqueen
0

Japp, Fantastisk är vad han är!