Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketthoppning
Läst 954 ggr
Spiritinthesky
0

Tävla ;D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imon är det tävling igen för mej och paddie :]

denna gången är det i mjölby, och första kvalet till sveland cup ;D kul ka det blir iaf :] får se hur det går :D

Isa Aronsson

www.stallequino.se

malin-nilsson
0

lycka till :)

Peppe
0

lycka till!

tänk om jag kunde få komma iväg och tävla nån gång också. allt bara skiter sig hela tiden =(

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Thorsson
0

Lycka till! :D Längtar tills jag kommer ut på banan, men det tar något år! ^^

Spiritinthesky
0

tack :D

#2 vadå, har det hänt nåt speciellt ? ;/

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Klasselover
0

#4 - Vi kanske syns, tänkte åka dit och fota ;) Vilken klass är du med i (och vilken tid är den?)?

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

thilda-
0

Lycka till =)

oliviakarelius
0

Lycka till :D

Peppe
0

#4 jag har missat hoppträningen 10 veckor i rad av olika anledningar. och nu ska min tränare dessutom sluta komma hit mer efter att ha rykt ihop med idioten som samordnar träningarna =( vi har inga bra hopptränare här (han kommer från Lund och jag bor ju som du kanske vet i småland 10 mil över kalmar), så han åker ju en bit. det kanske säger lite om hur lite tränare vi har härikring. hela tävlingssäsongen i år är förstörd =(

Spiritinthesky
0

#5 ååh, hoppas du får med mej då (A) svart C-ponny som heter paddie :D

jag hoppar först sveland cup klassen då, LB tror jag det var (?) och sen klassen efter , LA :D <3 i sveland cup startadebjag 13, och i LA:n 8, så jag startar tidigt i båda ;D

#8 ajjdå ;/ men någon liten klubbis kan du kanske åka ut på ? :) bara lite lågt, så det blir träning ?

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Peppe
0

#9 hade hästen varit hel så…

Klasselover
0

#9 - Var tyvärr inte där, hade inte skjuts :/

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

L1ll4n
0

Peppe -  jag vet en som är en duktig tränare här i Småland. Har själv haft henne men ägaren till medryttarhästen jag red ville itne att jag skulle träna mer. Vart bor du i Småland ?

Peppe
0

#12 uppåt hultsfred, nordöstra småland alltså :)

Spiritinthesky
0

#12 vilken tränare är det du menar ? ;)

Isa Aronsson

www.stallequino.se

L1ll4n
0

#14 - Emelie Larsson , vet inte om ni känner till henne, men hon verkade riktigt duktig :)

Spiritinthesky
0

#15 hmm,, nej , det vet jag nog inte ;D

det gick SUPERbra i sveland cup iaf D: jag red verkligen såfort jag kunde i omh, räckte till en andra plats :D :D :D slog båda dom två som jag trodde var största konkuransen xd

supernöjd, men segraren tog mej med en tiondel xd ledde iaf från tionde start till 45:de ^^

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#16 - Jag var där fel dag x'D Blev anställd som fotograf idag på Storhäst tävlingarna ;)

Marija
0

#16 Grattis! :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Spiritinthesky
0

taack :D <3 hon var supersuper duktig :]

#17 hahaha x'd

Isa Aronsson

www.stallequino.se

Thorsson
0