Skynda å fynda =P
har massor med hästgrejjer ill salu. grimmor, grimskaft, bett, träns, shabrak, gjordar m.m. nån som behöver nått? =) skriv isf vad ni är ute efter så ska jag se om jag har det =P
malin du kanske ska lägga till att du har alla färger också. o att ungefär hälften har du inte ens använt. tror jag ska kolla igenom dina grejer imårn! :D wehoo .
jag kan ju passa på att skriva i den här tråden jag också då:) omdet är okej Beliver?
Jag har också massa grejer tillsalu. träns,schabrak,grimmor,grimskaft,gjordar,benskydd mm:) Bara skriv vad du vill ha!
jag har en sadelgjort till slau, storlek 120
/Elin
jullan är för tjock för 130 :D
Varför annonserar ni inte era saker på annons direkt . se för ? där är det gratis samt att ni kan lägga upp bilder också,sen så finns ju alltid Tradera .se en auktionssajt.

hmm. får man inte annonsera här lr larry???? jo det får man.
Kan ni inte speca mer vad ni har i storlek, färg, skick och liknande? =)
jag har mest i cob strl. schabraken o det är mest 17"

Ja ni får annonsera här.

Benskydd vore bra! Ev ett nytt träns! Vet inte, men kan ni inte skicka en lista på min mail? miabus_80@hotmail.com

Har ev lite småplock jag med ju, lite grimmor o täcken…

hmm. mina träns är i cob, gjordarna 110cm, dressyrgjorden är 45 cm, shabrak är i full, benskydd i ponny och cob, grimmor cob. betten är alla 12,5cm.

#12 vad e de för bett?

ett pessoa 3-delat, ett 3-delat eggbett, ett vanligt 3-delat rostfritt och så har jag ett äpple 3-delat fast det är 11,5.
du ska väl inte sälja jullans bett va ? :O:O:O

neee, det va ju 2-delat
va det ? minns inte. hahah

mm de va det
Beliver: Vad är det får några träns? Hur ser dom ut?
/Mandysan

oki

jag har ett svart aschen med vitt foder, ett svart pullarträns, ett svart med droppform med engelsk grimma. har ev. ett brunt pullarträns till salu oxå.

jag ska kolla upp exakt vad jag har till salu, så kan jag skriva upp en lista här sen =P
#21 Har du ngn bild på ditt svarta med vitt foder? :) För jag har letat överallt efter ett sånt men det ska liksom se ut på ett speciellt sätt..=) Men jag fyller år den 19:e så kommer det inget snyggt träns då är jag intresserad av ditt om det ser ut på "rätt" sätt..:D
Mvh Mandysan

hehe okeeej =P ja kan ta kort på det imårn när jag e i stallet så lägger jag in här sen =P
Visst får du annonsera här om du vill , åtminstonne för mig , vad jag menar är att du kanske har större tjans att få sålt dina saker på en sida väldigt många hästmänniskor besöker dagligen.

vad ska ni ha för grimskaften ni som säljer det? någon som har en läder grimma kanske? 

ja har 2 jättelånga grimskaft till salu, ett blått o ett grönt. 25 kr styck. så gott som nya.
jag har en lädergrimma som jag tro att jag ska sälja. svart med brunt foder,cob
#27: Hur långa är de? =) fraktkostnad?

ja är sugen på scharbak/vojlockar och träns, och kanske ett tredelat bett?
Något du har?

Jag har själv lite saker till salu,
jodphur stl. 39
vinterridstövlar
pullar träns stl. full svart
tyglar
charps
vintertäcke stl. 125
är det ja kommer på nu..
Någon som har western saker tillsalu?
tex. sadel, träns, pad mm?

#29# hur mycket skulle du vilja ha för grimman då? är inte säker hästen kan ha den heller om man skulle kunna få prova kanske? bor?

har även en grimma med pannband till salu
#34 jag bor i skövde..är det långt ifrån dig?

#35 byebyesandy, vad är det för pannband??
o grimma ; D , Bild ?

Det är en ljusblå grimma med mörkblå pannband o nosband.