Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: annonstorget
Läst 374 ggr
Believer
0

Skynda å fynda =P

har massor med hästgrejjer ill salu. grimmor, grimskaft, bett, träns, shabrak, gjordar m.m. nån som behöver nått? =) skriv isf vad ni är ute efter så ska jag se om jag har det =P

hjullan
0

malin du kanske ska lägga till att du har alla färger också. o att ungefär hälften har du inte ens använt. tror jag ska kolla igenom dina grejer imårn! :D wehoo .

sweet_candy_
0

jag kan ju passa på att skriva i den här tråden jag också då:) omdet är okej Beliver?

Jag har också massa grejer tillsalu. träns,schabrak,grimmor,grimskaft,gjordar,benskydd mm:) Bara skriv vad du vill ha!

elin
0

jag har en sadelgjort  till slau, storlek 120

/Elin

hjullan
0

jullan är för tjock för 130 :D

larry
0

Varför annonserar ni inte era saker på annons direkt . se för ? där är det gratis samt att ni kan lägga upp bilder också,sen så finns ju alltid Tradera .se en auktionssajt.

Believer
0

hmm. får man inte annonsera här lr larry???? jo det får man.

tessa
0

Kan ni inte speca mer vad ni har i storlek, färg, skick och liknande? =)

sweet_candy_
0

jag har mest i cob strl. schabraken o det är mest 17"

Linda
0

Ja ni får annonsera här.

mazze
0

Benskydd vore bra! Ev ett nytt träns! Vet inte, men kan ni inte skicka en lista på min mail? miabus_80@hotmail.com

mazze
0

Har ev lite småplock jag med ju, lite grimmor o täcken…

Believer
0

hmm. mina träns är i cob, gjordarna 110cm, dressyrgjorden är 45 cm, shabrak är i full, benskydd i ponny och cob, grimmor cob. betten är alla 12,5cm.

E_hjo
0

#12 vad e de för bett?

Believer
0

ett pessoa 3-delat, ett 3-delat eggbett, ett vanligt 3-delat rostfritt och så har jag ett äpple 3-delat fast det är 11,5.

hjullan
0

du ska väl inte sälja jullans bett va ? :O:O:O

Believer
0

neee, det va ju 2-delat

hjullan
0

va det ? minns inte. hahah

Believer
0

mm de va det

Mandysan
0

Beliver: Vad är det får några träns? Hur ser dom ut?

/Mandysan

E_hjo
0

oki

Believer
0

jag har ett svart aschen med vitt foder, ett svart pullarträns, ett svart med droppform med engelsk grimma. har ev. ett brunt pullarträns till salu oxå.

Believer
0

jag ska kolla upp exakt vad jag har till salu, så kan jag skriva upp en lista här sen =P

Mandysan
0

#21 Har du ngn bild på ditt svarta med vitt foder? :) För jag har letat överallt efter ett sånt men det ska liksom se ut på ett speciellt sätt..=) Men jag fyller år den 19:e så kommer det inget snyggt träns då är jag intresserad av ditt om det ser ut på "rätt" sätt..:D

Mvh Mandysan

Believer
0

hehe okeeej =P ja kan ta kort på det imårn när jag e i stallet så lägger jag in här sen =P

larry
0

Visst får du annonsera här om du vill , åtminstonne för mig , vad jag menar är att du kanske har större tjans att få sålt dina saker på en sida väldigt många hästmänniskor besöker dagligen.

Marre
0

vad ska ni ha för grimskaften ni som säljer det? någon som har en läder grimma kanske? Glad

Believer
0

ja har 2 jättelånga grimskaft till salu, ett blått o ett grönt. 25 kr styck. så gott som nya.

sweet_candy_
0

jag har en lädergrimma som jag tro att jag ska sälja. svart med brunt foder,cob

sweet_candy_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har kasnke en bild på den föresten:P

ajrå, den syndes inte så mkt bakom ludden:P

tessa
0

#27: Hur långa är de? =) fraktkostnad?

LinneaG
0

ja är sugen på scharbak/vojlockar och träns, och kanske ett tredelat bett?

Något du har?

LinneaG
0

Jag har själv lite saker till salu,

jodphur stl. 39
vinterridstövlar
pullar träns stl. full svart
tyglar
charps
vintertäcke stl. 125

är det ja kommer på nu..

sweet_candy_
0

Någon som har western saker tillsalu?

tex. sadel, träns, pad mm?

Marre
0

#29# hur mycket skulle du vilja ha för grimman då? är inte säker hästen kan ha den heller om man skulle kunna få prova kanske? bor?

LinneaG
0

har även en grimma med pannband till salu

sweet_candy_
0

#34 jag bor i skövde..är det långt ifrån dig?

SarahPeace
0

#35 byebyesandy, vad är det för pannband?? Flört o grimma ; D , Bild ?

LinneaG
0

Det är en ljusblå grimma med mörkblå pannband o nosband.