vaken hela natten!
malin o jag håller på att flytta över hennes grejer till mig nu. som jag sagt, hon ska flytta in hos mig o syrran (ottino). vi är så ivriga så vi kan inte vänta tills det blivit morgon.!
aah du elina, ni är riktigt hurtiga som orkar flytta mitt på natten. hur gör ni? jag är så imponerad över era starka muskler o vältrimmade psyken!! du o malin är riktiga mirakel , att det finns så motiverade människor utan bekymmer. o samtidigt hålla sig fräsch o se snygg ut hela tiden!! jag är mållös! det måste vara underbart att vara ni.. *drömmer mig bort* NYP MIG I ARMEN, finns du på riktigt?
#1. tack för ditt stöd. jag har tyvärr inget vettigt svar till dig.. jag är inte så insatt på just det där med att vara imponerad.. så du får nog fråga nån annan som vet mer, så att det inte blir några missförstånd här.

hahahahahahaha fy fan elina inte nog me att du e cp, nu e du schitzofren oxå =P men visst fan är vi duktiga! har ju hållt på sen 11 hihi. men du vi kirrar möblerna nu så vi kan sooooooova =P
min mamma sa att jag var väldigt speciell redan som barn !
akta så att jag inte gör inbrott i ditt hus, jag vet vart du bor.. *klia i skägget*