saknar hästarna *babbel*
Kollade på dressyrtävling på tv idag. Först var det bara lite tidsfördriv, men plötsligt slog det mig, vad vackert det är!
Började störtlipa bara för att jag tänkte på Mirre, och nu känns det som att faktiskt har börjat fatta att hon är död…
Men jag saknar ridningen så mkt! att bara få vara nära en häst igen.
Men så är det ju det med pengar… :(
visst att jag kan köpa en häst, men pengarna varje månad blir för mkt. Visst jag kan göra som förut, bara köpa det allra nödvändigaste varje månad och lägga resten på hästen.
Men det var ju därför jag slutade med hästarna efter Mirre, för att få tid att vara med kompisarna och ha råd att göra allt som alla andra gör…
Lite sentimentalt babbel såhär på söndagskvällen ;)
Tänk den som hade obegränsat med pangar och tid *suck* men det är bara vänja sig helt enkelt och gör det bästa av situationen :)
Usch, jobbigt! Jag kan ibland känna "nä nu säljer jag henne för det är för dyrt och tidskrävande" och vissa dagar finns det inte ens på kartan.

#1 precis samma som jag kände ett bra tag. (:
Men ist för att få sålt henne så blev hon halt och avlivad.. Tänker mkt nu i efterhand att om jag hade valt att aldrig satt ut henne på annons så kanske hon hade funnits kvar hos mig idag… Som att ngn straffade mig för att jag ens tänkte tanken….

Jobbigt.
Men de e det som är svårt emd att ha häst, man har inte tid till så mycket annat om de inte skulle vara så att man tex hade stallet utanför dörrn då kanske de e lättare men annars får man ju välja som ett litet val kompis eller häst? men självklart kan man ju va me kompisar trotts att man har häst men de blir ju inte riktigt samma sak.

du har itne möjlighet att bli medryttareeller så då?

#3 precis.. ganska jobbigt att antingen behöva säga " nej jag hinner inte idag" eller "nej, jag har inte råd" :/.
#4 tyvärr är det väldigt ont om människor som söker medryttare här omkring, kollar annonser varje dag :)

#5 lägg ut egen annons om att du söker medryttarhäst;) av 3 medryttarhästar så fick jag 2 genom att jag själv la ut annons:)