Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1797 ggr
Maja
0

Gammalt bett *bild*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, ja, jag har tänkt att visa denna bild lääääänge, men har aldrig kommit ihåg det när jag väl sitter vid datorn.. ;)

Mamma fyllde 50 år i höstas och vi hade festen i ett gammalt hus som en familj hyr ut. :) Precis ovanför trappan hänger ett gammalt bett, tyckte det var ganska skoj att se.. ^^

Zabbio
0

Häftigt:P Älskar gammal hästutrustning. x)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

schvung
0

Vad häftigt! Alltid kul att se vad det var för utrustning som användes förr!

Klasselover
0

I stallet där jag skötte pållar innan fanns det gamla sporrar och nått bett i stallet, ungefär från samma tid som #0 tror jag ;) Vet inte om jag får gå dit och ta kort, ägaren har ju gått bort och huset ska säljas (står tomt)..

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Pazuzu
0

Fint!

Själv samlar jag på bett, både gamla och nya, bilder finns här för den som är intresserad: http://www.pixbox.se/usr_show_id24480_page0_order1.html

IdaS-A
0

Hittat ett par gamla bett i föräldrarnas nya hus, undrar hur gamla de kan vara..

SandraErikssonn
0

Har fullt med massa gamla selar,sadlar, huvudlag,borstar och allt möjligt i ladgården sen min gammelfarfar hade hästar. Ganska kul att se hur allt såg ut förut :D  Har inga kort nu men kan ta sen idag om någon vill se :)