Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettridning
Läst 415 ggr
hjullan
0

FAVORIT ryttare?

en hästmänniska du beundrar (kändis) mest? motivera!

mitt självklara val är pat parelli.. motiveringen är oändligt lång.

Believer
0

håller med elina.

dock inte linda parelli. *flås flås flås prutt prutt*

emsems
0

gillar marcus ehning och meredith beerbaum

E_hjo
0

Bäst är Rodrigo Pessoa tycker jag =) Varför vet jag inte riktigt… hmm  Förvånad

elin
0

#3 håller med ;-D

/Elin

Mandysan
0

Rodrigo Pessoa äger!:) Annars tycker jag att John Moore är riktigt trevlig och prata med trots att han har lite konstig engelska tycker jag (har träffat honom IRL).

sweet_candy_
0

#3 håller också med ;)

Therese_Melberg
0

Rodrigo Pessoa här med… Även Monty Roberts beundrar jag väldigt mycket.

Älskar_hästar
0

Rodrigo Pessoa här ! :)

wewwa
0

Rodrigo Pessoa här oxå ; )

hjullan
0

motivera :P

wewwa
0

Svårt att säga, men han är jätteduktig. Finns ju andra bra oxå, men han är bäst. ; )

bubbelbubbel
0

jag gillar ju peder fredricsson…varför vet jag inte, men han är lixom..bra. :)

Älskar_hästar
0

Jag gillar Rodrigo Pessoa för att han kommer överens med hästen så lätt , och självklart för han är så bra på att rida :D

hjullan
0

klaus ferdinand hempfling .. han skrev boken dansa med hästar. helt underbar bok som jag rekommenderar alla! även en ny bok hästens själ.

zimba92
0

Ja inom hoppningen så är det Malin Bayard, för att hon rider så stilfullt och har en sån underbar kontakt med sinna hästar. En annan stilryttare är Rodrigo Pessoa som, ja man kan säga att han flyger fram med sina hästar.

Inom dressyren är det Jan Brink och Kyra Kyrklund båda mycket stilrena och underbara ryttare som få det att se ut som att hästarna gör hela programen utan några hjälper. Dom nästan flyger fram.

Men det finns många duktiga ryttare både i vårt land och utanför som snart kommer att ta våra stjärnors plats.