svans-snöre, köpa vart?
jag tycker inte om bensnören på täcken, utan vill hellre ha svans-snöre.. så jag undrar om man kan köpa svans-snören seperat nånstans? har för mig att Hööks har, men kan inte hitta dem..
nån som vet?
Medarbetare på Dressyr.ifokus

börjes hade för nåt år sen iaf
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Vad är det för fel med vanliga balasnören? :)

börjes har. annars använder du bara ett bensnöre som svansrem istället. så gör alltid jag.

citygross har, iaf det i kalmar. finns även under täckestillbehör på börjes.

#2,3 har inga balsnören ;)

hm, problemet är bara att jag behöver bara en ;) trodde hööks hade och bara jag som inte hittade :/ eftersom jag ska beställa annat från Hööks.. blir en dyr svans snöre om jag ska beställa på Börjes :P

#5. Jag menade inte balsnöre, utan bensnöre =) Ta bort bensnörena och använd ett av dem som svanssnöre =)

#7 Så gör jag också. Har att sälja bensnören också om det behövs?
jag har sett att lantmännen säljer bensnören, de kanske säljer svans-snöre med?
annars äre ju bara till att köpa ett bensnöre =)

#10 vill inte ha ben snöre..
Ta ett resår och knyt där det ska sitta?

köp vilket snöre som i närmsta butik?
#11 det funkar ju lika bra? hade de till min medryttar häst.. som var nordis.. hade ett "ponny bensnöre" till rumpan =) funka utmärkt! tror jag har de kvar till o med

#14 eftersom det blir skitigt när dem skiter på det.. ett riktigt svans snöre är det plast runt och kan lätt tvättas..
#15. lite skit får man väl stå ut med?

de svanssnören som varit på nya täcken jag köpt har inte haft plast om…iofs så tar jag bort svanssnörena på utetäckena för där sitter de ändå bra med bensnörena…

Ett grovt snöre i nylon duger väl bra?
#15 men det jag har så har ju jag såndär "plasthölje" över! kan ta kort på det imorgon eftermiddag =)
Du kan få den om du vill ha den har 2 st gäller bara att jag hittar de =)

#16 hur fräscht är det då?
nej, tack, jag föredrar icke skitiga saker :P
#20. okey okey, det är väl kanske inte så fräscht! ^^
mina är helt rena :P