jahopp
Hey alla!
Vad gör ni då?
Själv sitter man o segar, med musik på högsta volym.
Härligt?! ja tack! 
/Elin

Jag sitter typ och halvsover. var uppe tidigt idag, Kiaras ägare var och hälsade på oss. Så snart ska jag upp till stallet igen och massera Lucky och borsta Kiara. =P
Sitter å slöar här med.. var en sväng till djuraffärn för å fylla på lite i akvariet, men de va lite tomt så de bidde inget..

har varit i stallet å grejjat å ridit gizzmo!!! ska dit snart igen :-)
jag ska me stallet snart igen :D
/Elin

har varit i stallet och sprayat Reddie med flugspray, sedan kaffe och macka hos mamma. Nu inget speciellt.
Jag segar oxå mest. Musik, dator o djuren.

Har precis kommit in från solen, har suttit ute o solat några timmar o nu sitter man här, som vanligt =) Tidigare har jag förstorat ut hästarnas bete o pysslat lite med dom. Middagen väntar väl snart

Jag har tänkt att ta en tur barbacka me Molly, du ja inte har någon sadelx-( hihi, Hinner väll bara upp på molly så rammlar ja av haha

En annan har precis kommit hem från en dags slit på jobbet. Visserligen har vi inte haft så mycket att göra. Men jag somnade på lunchen för att katterna här hemma inte sover om nätterna…
Direkt när jag kom innanför dörren så kände jag den fräna doften av kattpiss… lillkissen hade kissat ner hela mitt nattlinne (Som jag råkat slänga på badrumsgolvet imorse) + att hon kissat ner mattan därinne OCH i botten på badkaret. Jag börjar hata att ha katt… jag är ingen kattmänniska tror jag =(

jag har byggt klart bragos box och målat… sen har jag varit och badat. nu ska jag bara läsa klart här och sen ska jag till jourläkarcentralen. trampade på ett spik igår och nu har jag lite problem att gå… och jag som ska till tosselilla redan imorrn!!! himla typiskt…
sitter här o halvsover…

e sjuk:( *depp*

snackar med fölk på msn

äter smörgås

och Tänker..

Sitter och läser på iFokus , intressant eftersom man lär sej ! =)

Sitter här å velar lite fram å tbaka… funderar på att åka t stallet snart..

I dag har vi tagit en tur med hästarna. Vi red med nya inackorderingshästen (islänning på 16 år) jag och gobban 21 år med min dotter och Gejsa förstås. *ler*
Fasiken islänningen skulle bara vara först i dag. Gobban som är van att vara först taktade hela tiden i skritt. Vi travade jättemycket och islänningen töltade förstås. När vi kom hem hade jag fått en vattenblåsa på fingret pga att jag fick hålla gobban så hårt. Den jäkla hästen var het som fasiken.

Kom precis hem från stallet. Vart där och byggt en till sommarhage..
Jag ska till stallet snart igen, va där på förmiddan, har vart hemma o käkat lunch :)
/Elin

jag har precis städat rummet , ikväll ska jag och mina brorsa och mamma ut å springa , härligt :)
Jag har tvättstugan nu klockan 16! USCH så tråkigt! Bläää!!

jag ska till Östersjö festivalen nu :)
Tittar förbi här en snabbis idag också, kollar läget typ… Ska snart laga mat, sen har jag några hästar att rida och fodra :)