Lägg på is
*fniss*
hahahaha #1 . klockrent
hon e la för hård i munnen, så hon inte känner bettet, ta på lite träolja. De mjuknar upp de mesta träsorter ;)
/Elin

#1,2.3.4 Uppmanar jag att tänka igenom sina inlägg och svar, jag anser inte att det är okej.
/Linda
#5 Ooooops, jag visste inte att det här var ett forum där man inte fick skämta. Jag ber om ursäkt.
Tyvärr kan jag inte ta en anonym användare mer seriöst än så.
jag skojjar ju också, herre gud!!
/Elin

#5 Nej inte om man inte är säker på att ingen blir sårad.
Visst vi har haft problem med användare som inte är seriösa men lämna det till oss.
Vi spårade sist flera användare som visade sig tillhöra en och samma adress och pratade med en vuxen om problemet, (tonårsflickor/barn kan ibland "skena" iväg..och då är det bra att ta det med användarens målsman.).
-Man kan inte förutsätta att nya medlemmar är samma som andra användare.
Fråga gärna mig/oss här på iFokus, är det "oseriösa/förstörande inlägg så letar vi reda på användaren men håll er själva till skrivreglerna.
Vänligen/Linda
tyckte inger drog ett skönt skämt.. sorry för mitt skratt.

med tanke på att denna person utformar frågorna precis som hon med trähästen så är det nog faktiskt ingen som tar det seriöst.
och om det ska bli som så här att man inte ens får skämta, jaa då kanske man ska fundera på att dra sig ur den här sidan. måste allt vara dödligt allvarligt? vilket jag inte tyckte själva frågan var ens.
om man får lägga in bilder utan hjälm (fast detta var "förbjudet") jaa då tycker åtminstone jag att man får skämta lite.
håller med dig believer!
/Elin

hehe skönt med lite back-up =P
jag säger bara att om skämtet hade dragits av någon annan i en annan tråd , hade den inte fått en varning .. så det lär ju inte handla om skämt i sig heller..
handlar det om att nån blir sårad o aggressiva stämningar finns det andra trådar man kan kolla på.. till exempel: hur mkt hö?
känns som att det är just samma personer som får ta skiten hela tiden..

#10 Låt oss först kontrollera att det är så, tänk om en ny medlem som kanske inte är van att skriva i forum blir välkomnad så här.
-I skrivandets stund har vi redan en som kontrollerar användaren för er skull på sin semester (trotts att familjen var packad och klar för att åka och handla..)
Men om vi ska kunna hålla seriös profil måste jag kunna sortera dålig stämning som jag absolut vill undvika, men de som hällre vill ha det är säkert välkomna till andra sajter.
Vänligen/Linda
Å jag får väl be om ursäkt för min fniss fast den var ju endast riktad till Ingers skämt och inget annat..
#15. jaa samma här hannapanna. men det får vi tydligen inte göra ..

Klart att man ska ha trevligt, kunna skojja men det måste ske så att alla tyckr att det är roligt…/jag vet iaf att jag inte har så kul just nu att jag skrattar iaf…
jag tycker också om att skämta, men jag kan hålla med Linda att man får tänka sig för när vi skriver till en ny medlem… (vi får inte skrämma iväg nya kamrater här på sajten)
de kan ta illa upp.
(kanske skulle ha en ny tråd om roliga frågor med roliga svar istället)
jag har också tänkt så som ni gjort… det har varit väldigt lockande ibland att skoja till ett roligt svar till vissa frågor.
Nä men ärligt talat man funderar ju en aning när denna medlem formulerar sina frågor precis likadant som den andra med trhästen, vad ska vi tro egentligen ??
/Elin
#19 ja, jag såg resten av frågorna nu
väldigt lika frågor.
#20 precis, det e precis det jag menar!
/Elin
snarare precis samma frågor.. o precis samma följdfrågor..
o precis lika många felaktiga mellanslag överallt.
exakt hjullan!
You have so right!
/Elin

hhahaha
för övrigt samma rubriker också ..
precis!
/Elin

kort rubrik ja…
hej, hjälp, föl, dräktigt sto, bett, foder var rubriker hon använde förut.. ni kan ju se vilka som är detsamma nu.
hahaha
/Elin

#29 vem har sagt att det är en hon? hehe
jo, men de e de no :)
klara är väl ett tjejnamn ?:P

jo,jo men de e ju ingen som vet hur klara ser ut. hehe
trätjej med halmhår

hahaha! den var rolig =D

_Som sagt så tittar vi över hennes användare, bad er om att sköta det snyggt så länge…tråkigt att man inte kan be om hjälp….
_
#36 Jag har iofs redan bett om ursäkt, men måste ändå påpeka att även jag är ny på forumet och visste inte riktigt hur skämten fick vara. Jag har inte hört talas om någon trähäst heller.

#37 Ursäkten godtagen
-Välkommen hit!

sorry…