Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 513 ggr
lisette
0

tosselilla

på lördag ska vi hit och bli barn på nytt igen… vi var där förra sommaren och hade skitskoj… :D

sen ska vi campa där till söndagen, vi har köpt en combicamp idag. tvivlar dock på att våran är lika fin som den på bilden. vår är från 1968… :D blir en massa folk, ska bli roligt. *fniss*

gejsa
0

Vad kul! Själva var på Gröna Lund i Stockholm i torsdags och åkte en massa så vi mådde illa.

MiaMaria
1

Åhh det där såg ju hur kul ut som helst! Långt borta dock…

lisette
0

det är jättelitet, men roligt! de har djur o så oxå… :D vi var på skara sommarland för två år sen. det var riktigt roligt och betydligt större… :D

vi ska åka till liseberg ngn helg och åka oss dåliga med… :D

E_hjo
0

i lördags vart ja på liseberg! jättte kul =) otäck olycka bara..

Sandra
0

Vadå för olycka?

E_hjo
0

ett tåg i lisebergsbanan hade åkt upp för backen (den precis i början) och så var det något som släppte så det for tillbaka igen och på det andra parkerade tåget. 21 st blev förda till sjukhuset. Det hände bara några få min innan vi kom in i entre´n.. usch

gejsa
0

Det var en kedja som gick av så att tåget gick tillbaka och krockade med den andra vagnen. Sånt som inte ska få hända.

E_hjo
0

#7 näää precis. det var ett onödig misstag om man kan säga så. jamenar.. dom borde checka attraktionerna (stavas?) oftare med tanke på att många människors liv står på spel.  Fundersam

bebbe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lisette, det verkar vara ett perfekt sätt att fira din födelsedag på, kan tyvärr inte komma och gratta dig, som du vet har vi ju auktion den dan. måste bara tala om för dig att nu har den första valpen "rest" på sina öron,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

MiaMaria
0

#4-8 Låter som senaste Final Destination filmen, ruskigt! Se den om ni inte är så känsliga, riktigt ruggig men bra…

bubbelbubbel
0

miamaria, jag såg den filmen typ dagen efter, ushamineeej!!! den var läskig.

lisette
0

#9 herregud… jag får nog ta och titta närmre när jag kommer bort sernare… :D

#10 2:an är riktigt äcklig tycker jag…

Marre
0

Gejsa jag var också där i torsdags Skrattande  vilken tid var du där?

wewwa
0

Både tosselilla o liseberg är kul, men jag har inte hunnit dit än i år. ; )

gejsa
0

#13# Vi var där från ca 15.30 till kl 20.00 för då gick bilparkeringen ut. Du då?

Marre
0

kom nog vid kl 18 och va där tills dom stängde.. så hörde du någon som skrek kan det varit jag haha fast va ganska många som skrek *s*

gejsa
0

Samma här. Alltså som skrek ibland. *ler*