Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketterutrustningtillbehör
Läst 1021 ggr
Klasselover
0

Passar schabraket?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska köpa ett schabrak imorron, och har valt mellan ljusblått, brunt och ev. vinrött (vet inte om nånting mer passar en brunskäck med brun sadel/träns). Är nästan säker på att jag ska ha brunt :P Vad tkr ni om det här schabraket? Länka gärna till andra schabrak som ni tkr passar (allround)!

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Klasselover
0

Här är pållen.. (Bilden på schabraket stämmer inte riktigt eftsm jag ska ha allround).

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Repoort
0

Tror det är samma som jag har till min bruna häst och bruna sadel. Är det från hööks?

SofiaR
0

jag har baby/ljusblått på min plutt tkr det är fint. Hon är ju tigrerad så de skulle nog passa på din polle med :D

Klasselover
0

#2 - Nope, www.mantorpstravshop.se :)
#3 - Okej ;) Måste bara hitta ett på travshopen ^^ Vill inte betala extra för frakt och så :P Sen har jag ju stora Sharpman 1 mil härifrån :P

jn84
0

Jag tycker ljusa färger är finas på din häst. Som det ljusblå som är på bilden på hästen. Brunt skulle kunna funka också, men jag tycker ljusblått är finast :)

jn84
0

Svart vore iof bäst :)

Canonball
0

Håller med #6! Tror inte brunt skulle passa sådär jättebra :S

Klasselover
0

Det blev ett ljusgrönt :D Det fanns inte alls samma schabrak i butiken, men jag blev kär i det här direkt ;) Billigast också :)

#5 - Det är vitt med blå kant ;)

jn84
0

#8 Det kommer passa kanon! :)

fridak
0

#8 snyggt! tror tom en annan i stallet skulle tycka att det var helt okej, annars anser hon att de flesta schabrak liknar gardiner med sina stora passpoaler;)

Klasselover
0

#9 #10 - Tack :D Jag ville ha något enkelt (ägaren är kräsen, det är till min medryttarpålle) :P Tkr om med enkla passopaler ;)

wewwa
0

Vad fint. :)

elasive
0

mm snyggt:)