Var är vintern?
Detta har varit mitt livs sämsta vinter. Vi har fått snö 2 gånger. Första gången blev det typ 1 dm som stannade i 3 dagar. Sen blev det 1 cm som stannande i 1 dag. Vi i skåne har plusgrader och INGEN snö. För någon vecka sen kunde jag ta på mig en lite tjockare tröja bara när jag skulle ut.

Ja, jag vill inte ha vinter nu. Nu är det ju vår. Fast det ska bli kallt nästa vecka såg jag på aftonbladet. Men snö önskar jag inte mer denna vinter fast vi har haft ungefär som du beskriver.

Var glad för det du. -30 är ju ingen höjdare precis. Burr!

det hör som till vintern att de ska vara -30 här uppe =/ men visst har de vart ganska skönt med lite varmare väder.
nu har det snöat i nästan 3 dagar, ska de aldrig sluta!?

Här snöar det för fullt! När jag vaknade imorse var det nästan att jag kommit till en ny värld. Hade kommit så mycket snö!:D
jag är glad om det inte snöar alls, och vi har ju i stort sett inte haft snö här , det kom snöblandat inatt men det stannade ju inte som tur var :D
jag vill absolut inte ha mer snö o kyla nu, nu vill jag ha sol o gröna ängar =)

här där jag bor (norrbotten) så har vi 1.50cm snö ^^

Här i västerbotten har det varit alldeles för mycket vinter :(.
Vinter här, minusgrader men ingen snö. Ska bli varmt till helgen. Vill EJ ha plusgrader nu, blir så j-ä gyttjigt i hagen då.
Vi har snö i småland för 3 gången nu i år, och den verkar vilja stanna :p Skulle hellre vara utan faktiskt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Inte över -30?! Jäklar, vad kallt! Här har vi inte ens kommit så lågt som -15 i år. Alldeles för kallt just nu dock, iaf nattetid.
håller med dig attlid, den verkar vara här för att stanna.
såhär mycket eller såhär länge har vi inte haft snö här på hela vintern, men nu är vägarna torra och rena, så då får det gärna ligga kvar för min del.

Nu vill ja ha värme! Solen ska skina och allt ska va grönt och ljusa kvällar:) Sommaren e verkligen saknad!
Vi har haft snö 3 ggr, två första gångerna lite nysnö som stannade 1 dygn. Nu har vi haft 1dm snö sen i lördags, och den håller på att töa bort nu. Systersonen gjorde en påskkärring istället för en snögubbe här ;) Vill ha vår, men djuren trivs i snön!
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.