Bli så irriterad...
Elix hade några så hårlösa fläckar med lite kladd på så jag hade ut veterinär och hon kollade och gjorde ett prov på streptotrikos. Sen efter två veckor hade hon inte ringt än och berättat om det visade något så jag ringde och frågade, och då hade labbet tappat bort mitt prov, dom skyllde på posten och sa att dom aldrig fått det. Så hon undrade om jag ville att hon skulle komma och ta ett nytt, men då det nästan hade fösvunnit så kändes de onödigt, och hon skickade ett nytt rör åt mej så jag själv kunde göra och komma och lämna in om det kom tillbaka.
Och nu nästan två månader senare får jag hem räkningen. För då hade dom hittat provet efter ca 6 veckor. Och dom i labbet som är forskare och allting borde väl veta att det gamla provet inte skulle visa någonting.
Så jag ringde min vet och hon ringde dom. Och nu får jag ta ett nytt prov gratis…Men ger ju inte mej nått när det där är borta för länge sen…Tur att det inte var något jättedyrt prov som jag fick betala i onödan!

Vad fräckt! Nytt prov när det är borta är ju helt meningslöst! Tycker du ska protestera och slippa betala istället!

Riktigt fräckt gjort.
Har också varit med om att de tappat bort prover, mer än 1 gång. Sånt kan man bli helt galen av!