Bildagboken!
Heej!
Jag vill ha mer vänner där har just nu bara 42 stycken, vill ha mer och kolla på=)
Så adda ElinHegfalk
Eller släng in eran bdb här så addar jag dig
Vill också säga att bdb har blivit mycket sämre, någon mer som tycker det?
layouten är ju rätt ful.
jag har ingen, men är där och glor ibland ändå :P

layouten är ful och trång. heter notaword där :P
Thildaoluddan =)

Har inte alls många jag heller, tkr också layouten är booring!
Alexaandra93

Jag föredrar pixbox framför bilddagboken. Har båda men på bilddagboken: marzet. Den uppdateras inte alls så ofta som förut, då jag gav upp när det bara strulade förut.
Håller med, designen är fruktansvärd! Heter Klasselover, uppdaterar nästan varje dag.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Layouten blev bättre med det grå temat tycker jag, men gillar ändå den gamla bättre. Fast man lär väl vänja sig :p
emeliieg

j3nnie heter jag där :)
heter xKanelen :) men man måste vara kompis för att se. så lägg till mig som kompis :)
Telefonmani
Helena
TheAttlid
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tackar!=)
FotografJohanna
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Nikonist heter jag ^^
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

joosephiinee heter jag där (:

oliiviaa
eraajjca heter jag där..

Minetta heter jag där. Jo, bdb e sämre nu!
^^

AmandaahK =)
Kitty41

fruuga heter jag där x)
Gillar inte heller nya layouten men man vänjer sig med tiden…
Heter iaf namnlous där, inte överdrivet mycket hästbilder om det nu är det folk vill se. Men uppdaterar oftast varje dag.

Gillar inte heller den nya layouten alls. Den gamla var bättre men manhar redan vant sig en del.
jaaow heter jag där. Ska bli lite mer hästbilder till våren hade jag tänkt ;)
RC70 heter jag på BDB
lindathorsson ;)

Får man lägga till dom som har skrivit även om jag inte startade tråden? 

Cuuttis heter jag, alla som vill får lägga till men skriv gärna att ni är härifrån och vad ni heter! =)

Jag tycker att det blev mycket bättre med det andra temat - det gråa. Det tar inte fokus från bilderna och är inte så "skrikigt".
#29 Det borde man väl få :)
Om någon vill lägga till mig är det fritt fram, men skriv gärna ett gästboks inlägg eller något sont så jag vet vem det är.

jeeees

Okej. Det var nån som nekade mig! xD äsch
#29 Självklart får alla adda alla!!!=D det är de som är menningen med tråden även om inte det framkom så tydligt=P =)
Lininaa heter jag.