Djurplågeri i allra högsta grad!
Hur kan man överhuvudtaget komma på tanken att producera detta. Trodde nästan att det är ett 1 aprilskämt ju. Fy fasen.
fifan.. jag har inga ord. o tänk vad folk kommer vända upp o ner på prylen också, om den ska ligga i väskan eller fickan eller nåt.

Borde inte luften i grejen ta slut rätt snabbt med :S

Vad fega Apple är också…!!!!

Jo, det står ju att den inte kommer att leva så länge pga syret. Stackars fiskar säger jag bara. Det står ju även att tempraturen växlar för fort i vattnet som inte heller är bra. Pga att det är för lite vatten.
djur är inga leksaker,och inget man har för att visa upp på det där viset.fisken ser inte ut att må dåligt,hur kan dom veta att den inte gör det,skulle dom själva vilja sitta i en glaslåda kanske.

Eftersom dom dör tidigt så lär den ju må dåligt. Kan ju inte precis röra på sig heller ju. Ja, jag fattar inte ens hur man kan hitta på en sådan horribel sak. Utan att ens tänka på djuret.

Eftersom dom dör tidigt så lär den ju må dåligt. Kan ju inte precis röra på sig heller ju. Ja, jag fattar inte ens hur man kan hitta på en sådan horribel sak. Utan att ens tänka på djuret.
helt absurt, jag fattar inte hur dom ens kom på tanken att tillvärka en leksak med en livs levande varelse inbyggd i leksaken
finner inga ord.. *strypa företag någon?*
Blir så arg, … fy***. ÄR DOM HELT SLUT I HUVUDET ELLER?! :@
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Fundererar på om folk vill gå runt med död fisk eler om de slänger saken då, kan ju inte hållt särskilt länge heller…

Helt sjukt, jajjamen…
#3 Vad har Apple med det hela att göra? Det står ju till och med längst ner att det inte är deras produkt!
Slo: Tycker att Apple kan ha stake att tycka till om produkter som tillverkas som tillbehör till sina egna produkter, fastän det inte är de själva som står bakom.. De är ett grymt starkt företag och när det dessutom kommer starka protester, bör de ta sitt ansvar och ta avstånd till sådana här avskyvärda produkter..
När man ser ett sådant "kit" som det handlar om i artikeln, lär man ju förknippa fisken med Apple, eftersom det är Apples Ipod det handlar om - och detta är ju något de bör tänka på… ställer ju inte företaget i god dager direkt.

ähh, det var nog ett av de korkaste och dummaste jag någonsin sett….
hur får den mat? :(
Helena
Kampfiskar är en ras som trivs i små vattenbehållare utan andra fiskar men de där var överdrivet!

Hur sjutton kommer man ens på tanken? 

#16 Vadå trivs i små vattenbehållare utan andra fiskar?
Visst, det bör bara vara EN kampfisk i ett akvarium. Men andra fiskar vill den nog ha (så länge dem inte har stora fenor)
Och att dom trivs i små vattenbehållare, nääää… =/
Hur kommer man på en sådan dum sak? Är dom rubbad eller.. Inte riktigt klokt juh!!!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Sjukt värre!! Stackars firren!!!
Min syrra ba': Mysigt… FYFAN! JAG FATTAR INTE HUR MAN KAN GÖRA SÅ! Håller ni med henne? DET GÖR JAG!
liebe kann manchmal sehr weh tun