Istölt, bilder och film
Jepp, var ju där igår och fotade som en galning!! ^^
Fick ihop 255 bilder, men alla var ju inte tipp-topp, så jag valde ut några (65 st). Kommentera gärna!! =)

fina bilder o snygga hästar ! :P :)
Taaaack!! =)

Härliga bilder =)
*** Kärleken övervinner allt ***
Helt ok Juve, däremot blir jag personligen rätt trött på "samma"-sak bilder ^^
Men det är ju int ditt fel att de bara rider samma sak hela tiden ;)
Var en del godingar där ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Hihi, samma sak, olika hästar, då är det olika saker.. ;) Hahahaha.. Nejdå.. :P Jag förstår, tänkte också att det var lite mycket "likadana" bilder, men fotade för att lägga upp på SIF (svenska islandshästförbundet) samt för att Alex ska inse att hon ska ha Ofsi (svartskäcken med vit kropp och svart huvud) som pappa till sitt föl.. ;)
Tack för att ni gillade bilderna!! =)
#5, det tycker jag med att hon ska ha, för han var riktigt fin ! :)
Hihi, jaaa.. Men han bajsade mycket.. ^^ Fick gå och mocka titt som tätt.. ;)
Fiiiiiiiiiiiiilm:
Men Maja inte säga så… Har ju tillräckligt många att välja mellan redan :/ Ofsi hade jag ju redan valt bort… Och skulle jag ta Ofsi ligger ju Goði väldigt nära till hands också… Och då blir det mycket svårare allting :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Svartskäcken var fin men inte så fin som fuxskäcken tycker jag… Fast det kanske är fel kön på den?
#10 Japp ;)
Har dock en fuxskäck här som en vän nyligen har köpt… Så jaa… Han är väl rätt aktuell också :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#9 - Varför är han borta? :P Och Godi är fyra ju.. ;) Hmm.. Kan ladda upp Hrafnfaxi-videon också om du vill!! =)
#12 Jaaaaa :D
Haha jag vet inte, men jag var ju tvungen att välja bort några :P Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Då får du stå ut med att bilden blir suddig som bara den ett tag, vet inte riktigt vad som hände.. :P Laddar upp den nu!! :D
Men neej, jag kan jobba där, få Martin att tycka om mig och sedan är allt klappat och klart.. ;)
#14 Haha jaa… Så får du se till att jag får betäckningen gratis också ;) Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Juve- E bild nummer 1 Malin Mårtensson härifrån Åland???
#15 - Tss.. Utnyttjare, Martin är min, bara min!! ;) Med honom tillkommer även Godi och Ofsi, de blir alltså mina.. ;)
#16 - Ja, det bör vara det, om det är Hlökk frá Meiri-Tungu.. :P Har inte sån koll på de som bor på Åland/i Finland. :) Men du kanske vet om det är Hlökk? =)
Hrafnfaxi:
Alex är kääär
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mart.. Oj, Ofsi menar jag.. ^^
Haha ;) Jag tänkte visserligen på Hrafnfaxi men.. ;) Det är Maja som är kär i Martin ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nähääää.. :P Jag tittade på hästen, jag lovar.. *host*
Mm visst, jag tror dig nästan ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Bild 32..Gudars vilken skönhet!!!!! =) Så man ska sitta så pass långt bak i sadeln asså?
#24 Bild 32? Nu måste du ha räknat fel va? För på den bilden är det ju två hästar, framifrån.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#24 - Pussbilden? ;) Hihi, jag som tror att de pratar om vem som var bäst.. Avundsjuka med andra ord.. ;)
Hmm, hur du sitter i sadeln varierar beroende på sadel och ryttare, menade du någon speciell bild? :)

#25 Mm kom på det..menade häst till vänster. Orka uttala eller skriva namn så det fick bli bildnr istället :P
#26 Ne ingen speciell bild. Tyckte det gällde de flesta ryttare, därför jag blev lite fundersam..för isf var jag helt ute och cyklade när jag parkerade mej på isis..=)
#27 Ah ok :) Häst till vänster är Sproti. Och han är sjukt söt ^^
Men inte lika snygg som Hrafnfaxi… 
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_25/19290000-19299999/640x480/19299778.jpg
http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_25/19290000-19299999/640x480/19299731.jpg
Angående sitta långt bak, vissa sadlar har rätt platt säte, och framförallt i flygande pass kan det hjälpa att flytta bak lite ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#28 Nja han va me fin men gillade Sproti mkt bättre =)