shabrak bilder :D
Deta är då en bildtråd :D
Shabrak tokig som jag är vill jag att du lägger in en bild på ditt favorit shabrak :D 

Åh nej! Vänta! Annie kommer bli tokig på mig om jag lägger upp mitt "trendiga" (host, host) schabrak! Jag ska ta en bild i morgon bitti ;P

Jag har nog inte något som jag gillar mer än andra, utan har några som jag favoriserar. Två stycken inridna Equiline och två stycken Mias som bara är extra snygga fastän de ser lika dana ut som de andra :P

Mias shabrak är så fina :D

RG :D och dessutom görs dem bara i ett exemplar så mitt marinblåa med ljusrosa och blå kantband är det bara jag som har ett utav ;D ballt xD visserligen kostar dem också 950 kr stycket 

Men RG går ju att beställa färger på själv? Gäller bara att hitta rätt butiker å ha råd att betala för det :P

åååååååååh ROSAAAAA!!!!!!! 

#1 AAHHH!! Fulfult!

Det schabrak som Lina (fuxen) har på sig i den här bilden är min favorit, tror jag.
#13: Rosa är sött ;)
Vilket vackert landskap, var är det någonstans? =)

Har en nästan likadan som #6, fast min är grön.

#15 ja, rosa är sött ^^
var det mig du fråga om landskapet? xD i alla fall så är det mellan Ottarp och Viarp :)
#18: Jajjemän… =) hmm, det säger mig inte så mycket men det ser ut som skåneland? =)

#18 haha xD japp, det är Skåne ;)

#21 Hihi hur kunde du veta det? :D :P

det visste jag med Rubi! ;) svårt att gissa? ¨nääe =P hehe.
har ingen bild på mitt fina tävlingsschabrak. elr joo kasnke. men orkar inte lägga in den. =P
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Älska barbacka!! :P

#27: är dom sålda? Annars är jag intresserad..

putt ^^ Kul tråd :D

Jag har nog inget favorit schabrak men min mamma tvättade ett av mina vita schabrak i tvätten med ett grönt :O Så då blev de bäbisgrönt de var faktiskt ganska snyggt (x

#35 riktigt snygg häst du har :D

Tack :D På sommaren får hon så fin färg =)

#37 varsegod (: Du är ju en GRYMT duktig dressyr ryttare också (: