Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2167 ggr
Cevir
0

Amiral.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.
Tänkte bara kolla på kul ifall du har en häst, eller känner till någon häst som är efter Amiral? Min ridlärare har en häst på ridskolan som är efter honom. Och hon skulle nog gärna vilja se fler hästar efter Amiral på kul, så hon får se lite halvsyskon till sin pålle, Neptun! :)
Bifogar en bild på Neptun, inge vidare men iaf. :)

/ Sara

/ Sara & Casper

AusaBausa
0

vem är modern? Till Neptun alltså..

har ägt 2 hästar som härstammar från samma stofam som Amiral, stofamilj 50. Var skötare i det stall där Amirals mormor föddes! Flamkella eller Lankella(lär mig aldrig vem som är mormor eller mamma till honom).

AliceL
0

Finns ju jättemånga hästar e Amiral. finns en fin på ridskolan, jättefin häst men lite skum i huvudet, skulle nog tävlat en hel del annars :/

AusaBausa
0

ja han var populär!

AusaBausa
0

en i mitt gamla skötarstalll var e:Amiral u:frexia ue:Rex tyvärr inga bilder på den.

Eve
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kajsa Rose är efter Amiral

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

AusaBausa
0

Åh vad söt…älskar fuxar m bläs!

DojoKelder
0

Fanns ett sto i ett av stallen jag hade gammelman i som var efter Amiral.
Dock är det väl en del av hans avkommer som är lite knepiga i huvudet..!? stämde iaf in på den damen.. =)

Cevir
0

#1, Jag vet inte. Kan kolla upp vem hans mamma är :)

/ Sara & Casper

warum_nicht
0

jag har en… ue. Swift

mödernet har slagit igenom mest på den. har ingen bild tyvärr

AusaBausa
0

vet inte tyvärr hur hans avkommor blev men de andra i den stammen är vettiga i huvudet! Har ägt 2 o har en av dem kvar ännu o hon är suverän! Samt hennes avkommor är trevliga och syskon också!

AusaBausa
0

ngn som har fler avkommor ur stofamilj 50?