Fråga.
Hejsan, har en fråga :)
Hur anmäler man sej till en lokal tävling? På en hemsida eller? :S, vilken isåfall?

det finns färdiga blanketter som ska fyllas i (på sv ridsportförbundet tror jag). sen om dom ska mejlas eller postas står väl i proppen på klubbens hemsida
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Men asså hur vet man när det är tävlingar och sånnt? ^^

Det finns nått som heter tävlingstermin ! Men man måste ha gröntkort för att tävla och på min kurs fick jag lära mig hur man anmälde sig till tävling och så , fick inte du lära dig de eller ? För jag anntar att du har gröntkort om du ska tävla lokal tävling ;)

Nej, Jag har bara tävlat klubbtävlingar. Sen tänkte jag börja tävla lokalt till våren förra året, men så fick jag avliva min häst, och red inte på ett tag. Men nu vill jag köpa ny häst & typ börja tävla också, så jag ska ta grönt kort ^^ Får man lära sej det då? :P

Jag fick iaf lära mig de där (: Men kunde de innan endå.

Okej :) Vad hittar man tävlingsterminalen?

På ditt distrikts hemsida ! Vilket distrikt är du med i ? så kan jag länka ditt (:

vi fick inte lära oss sånt på GK-kursen

Distrikt? :0 Om du menar vad jag bor så bor jag i jönköping. Och om du menar rid klubb eller nått så tar jag privatletioner :S

då tillhör du nog smålands ridsportsförbund. googla på det och välj sen tävlingstermin 2008. det ligger väl iof på sv ridsportförbundet nu men smålands ridspf länkar direkt dit.

Du måste ändå ha en klubbtillhörighet för att kunna skaffa grönt kort och licens samt tävla lokalt. Det brukar finnas en tävlingsansvarig på varje klubb, så ring till den personen och fråga.