Irriterad!
Bara tvungen till och kräka av mig lite nu är så himla irriterad! delar ju stall med en annan tjej, vardagarna tar jag ut hon in men nu fred och lörd skulle hon ta in + ut då jag jobbat natt. I går när jag kom upp hade de ståt inne hela dagen pga vädret!! och i dag när det varit kanon väder i snön hade de ståt inne hela dagen med! När jag ska ta ut och jag tycker vädret är för dåligt så jag inte vill ta ut mina ringer jag alltid och hör hur hon vill ha det! Är det inte så man gör? Hon har inte sagt ett ljud till mig om att de skulle ståt inne i dag då hade jag tagit ut dem själv! de mår inte bra av att stå inne och definitivt inte 2 dagar i rad! Sen ser ju boxarna ut som kriget då vi har 2 unghästar i samma box varav den ena av dem e hennes men inte F*n mockar hon utan det får jag göra! Läääängtar tills jag får flytta till eget!
Tycker hon borde ringt och frågat om mina skulle ut! tycker även hon kunde hjälpt mig med boxen som även hennes häst står i! (hon har mockat den 1gg på 1 år)
Ville bara skriva av mig :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

ojoj vad det är skönt att ha eget!

Oj vad det är skönt att ha häst hos Lisette ;)

Ojoj vad skönt att ha ett litet stall med trevliga tjejer och samma syn på hästhållning =)
*** Kärleken övervinner allt ***

klart hon ska ringa o fråga dig hur du vill ha det med dina hästar o att hon ska hjälpa dig att mocka!
tänk dessutom på att du ska vara försiktig med magen. du har snart gått halva tiden. en skitig box ska du inte ta o mocka…
när flyttar du hästarna hemåt?

Vräk ur dig du, det känns alltid mycket bättre efteråt. Och jag håller med, självklart låter man inte hästarna stå inne två dagar i rad utan att säga något!
Våra hästar går alltid ut, oavsett väder… Dom verkar inte klaga ;)

våra hästar kommer alltid ut till em iaf. även om vissa i stallet inte tycker det är så bra jämt…en sa att hon tyckte det var bättre om de stod inne vid typ snö för de gjorde ju ändå inget i hagen men vad skulle de syssla med i boxen då? där har de inte ens möjligheten att busa och leka…dessutom får man väl itne stänga inne en häst hur länge som helst?
#4 till sommarbetet var det tänkt men funderar på och ta hem dem tidigare om jag hinner…måste ju få ner all taggtråd innan jag kan ta hem dom så de kan gå ut för dagen….har ju små boxar men är det bara tillfälligt klarar jag mig och det gäller ju bara en månad! Är så trött på henne nu!
Tack för stödet!

#7 ta bort taggtråden där hästarna ska gå bara. du kan ju ta resten sen! eller så sätter du nytt staket innanför taggtråden.
haha du e rolig du lisette! jag e nästan klar med en av hagarna och det tog mig 2 dagar att få ner taggen! 5 rader och massa småbitar som de har spikat och knytit upp! värsta stacket jag någonsinn sett i hela mitt liv!
Och i dag blev jag arg igen! mend et orkar jag inte vräka ur mig just nu:(

har du inte hjälp av ngn? jag är ledig en vecka till… kan komma ner o hjälkpa dig när vi varit på inskolning m loke…

har du inte hjälp av ngn? jag är ledig en vecka till… kan komma ner o hjälkpa dig när vi varit på inskolning m loke…
nej tyvärr får jag ingen hjälp så det tar sin lilla tid och ordna :( men snart är en hage klar! all tråd nere nu så den ska bara samlas upp sen ska ny tråd upp! tack för erbjudandet! men är svårt nu när snön kommit!