Råd om ridbyxor
Hej jag undrar om ni tycker att dom dära svart/vita ridbyxorna är fina?(länken)
http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1440
Tror ni man ser tjock ut i dom? (eftersom dom är vita också)

Äsch länken funkar inte, men man går in på ridbyxor, så finns dom längst ner på sidan, dom heter "CRW(R) Sure seat, helskodd ridbyxa"

jag tyckte att de var snygga, lite annorlunda sådär =) jag tror inte att du skulle se tjock ut och vad skulle det göra om du gjorde det? man förstår att det är ridbyxorna i såna fall =D

#2 okej :P Det skulle väl inte göra något… men jag vill inte se fetare ut än vad jag gör xP

Dom är sketasnygga. Åh, inte fasen tror jag att man ser fetare ut i dom än några andra. :)
Jag personligen skulle inte vilja ha dem, men de är ändå lite fräcka, lite annorlunda så. Om du tycker om dem tycker jag att du ska köpa dem :) Och jag tror inte heller att du skulle se tjockare ut i dem än i några andra ridbyxor.
jag har dom bruna, byxorna i sig är fina, men stela som sjutton och inte speciellt sköna. :P
men man sitter som gjutet i sadeln.
Jag har sådana (har iaf haft) och de är riktigt sköna, lite låga i midjan bara :D och de är faktiskt svart/grå :)

tror inte heller de är svart/vita, utan mer svart/grå.
Tycker de är skitfina och tycker absolut du ska köpa såna om du vill ha! :D

Har dem bruna :D Dem är jättesköna !

Jag har också bruna, fast mina spräckte jag för någon vecka sedan x'D Hade tjocka leggings under, så fick inte upp grenen ordentligt.. Så när jag satte mig sprack dom framifrån och bak xD
Men de är jäättesköna! Och snygga ;)

Jag har oxå såna, bruna. Rätt sköna, men stela…
Ingen som sagt att jag ser fet ut i dom iallafall ;)
*** Kärleken övervinner allt ***

*Snyft* Jag får inte köpa dom ändå.. även om jag sa att jag kunde hjälpa till och betala på dom.
Men vet ni nån annan internetbutik som har liknande ridbyxor?