Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1094 ggr
LindaKarlstrom
0

Hästvakt :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är hästvakt 20-31 mars och jag tror det kommer bli så kul eftersom det kommer bli att rida mycket! :D Jag blev bara glad över att bli till frågad, men nu säger ägaren att hon även vill ge mig en tvådagars hoppkurs för Anders Steneld. Så underbart gulligt av henne =)

Twinlight
0

Åhh vad roligt :)

Anna
0

Åh vad kul! =)

Är själv "hästvakt" nu ända fram till slutet av juni ;) Sedan i höst ska jag vara hästvakt åt syrrans sambos systers (hm, krångligt) hästar i en hel vecka. :)

Förstår att du längtar :D

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

Ja :D Det är så otorligt länge sen jag har fått ha hela ansvaret för en häst, har saknat det :)

Anna
0

Förstår det, det är ju supermysigt! :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LindaKarlstrom
0

fast lite synd är det, hade en liten plan på att spendera delar av lovet på annan ort, den planen fick jag lov att ställa in :/ fast det kan vara värt det =)

Cattiiis
0

Vad roligt! :)

Marija
0

Gud så roligt! Är inte alls avis på dej, nej verkligen inte Oskyldig

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Yessica
0

vad roligt! :D

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

LinneaG
0

Va kul!

För några sommrar sedan var jag häst vakt hos Linda, så skoj! Hade 12 hästar att ta hand om och kolla till, borsta varje dag.

Naaathaaa
0

Gud vad roligt :D

Lizzan
0

Åh vad kul :D

LindaKarlstrom
0

Idag börar det ;D

Shanne ska vila idag så det blir bara att mocka och göra mat, i morgon ska jag skritta ut om vädret tillåter, lördag blir det vila igen men på söndag ska jag rida ett riktigt dressyrpass så att hon (och jag) får jobba lite ;D

Lizzan
0

Kul ^^

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söta Shanne i hagen efter att jag ridit :)

upptäckte att ridskolans sadelkammare var låst så jag kunde inte låna Banjos sadel så jag fick rida barbacka i stället :)

LindaKarlstrom
0

Igår red jag ett dressyrpass, mkt på volt. Och jag har verkligen börjat tycka om ponnyn nu :) Hon är så otroligt annorlunda gämfört med Banjo, men annorlunda är ju inte alltid dåligt =)

Ska rida idag med, ska höra med mamma om hon vill följa med och fota :)