Han är gladare och finare nu!
Jag har haft hästen i nu snart 2 veckor. Och ojojoj! om det är skillnad? Om?! Han blänker på heltid nu, han har liv i öronen, han man/svans är så mkt lättare att reda ut. Han är mycket lättare att fånga i hagen, han kommer nästan till en. Han tar ett par steg och kollar på en. Ja, han är verkligen mycket bättre nu! :)
Kolla själva. Första bilden är från annonsen. Från hans ägare ( änså länge ;) ) Och den andra bilden är från idag :):)
Vad tycks?? :D Han är så fin enligt mig, och så glad! :)
Han ser go ut. Skönt att det går åt rätt håll 
Nu ser han ju riktigt trevlig ut =)
#1. Ja, det är jätteskönt! tack ;)
#2. ja, vad emot han har gjort. Eller hur man säger ^^ Tack :)

Tycker det är väldigt svårt att se någonting alls av det du beskriver på bilderna, ingen av dom är ju tagen ut någon smickrande vinkel direkt. Men han har ju öronen framåt på den senare bilden vilket gör att den ser mycket trevligare ut :)
//Mickan
Hur menar du? "Tycker det är väldigt svårt att se någonting alls av det du beskriver på bilderna, ingen av dom är ju tagen ut någon smickrande vinkel direkt. "
Jag sa inte att man såg att han svans var lättare att reda ut på bilden, och inte att han var lättare att fånga i hagen.
jag skrev: Kolla själva. Mest att han såg gladare ut och blänkte naturligt. ouups!
Jag skrev visst "liv i öronen" menar såklart "liv i ögonen*"
han är super söt!! :)
#6. Tack! :)
Han ser piggare ut i ögonen, resten är svårt att se :)
nja, inte att han blänker naturligt, men resten jag hr skrivit ja ;)