Hästprogram?
Någon som vet vilken tid och på vilka kanaler det
går tävlingar och andra häst relaterade program?
Lyckas alltid missa alla!
/Linnea

tror inte att de går så många program nu.. eller?

Nej, det kanske det inte gör ?
Strax innan jul gick det många tävlingar!
Jag såg lite från Volkswagen cup på tvåan tidigare idag… :) På tvåan, jag vet inte vad klockan kan ha varit. Eller det kanske var igår… Nåväl, det går ibland iaf!
Samma här, jag lyckas ALLTID slå på kanalen när det är 5 minuter kvar…*suck*
Det var igår kl 17 på 2an :)

Ett tips är att gå in på http://www.dagenstv.com och sedan välj kategori "Ridsport" då får man fram all ridsport som sänds på alla kanaler! Enkelt!

Okie, endast ett program den här veckan:
Onsdag 25 januari 2006

21:15

Ridsport (22:15)
Världscupen i hoppning, 8:e deltävlingen, hölls 19-22 januari. Från Leipzig, Tyskland. Kommentator: Per Dahlgren. [9909125]

Du kan väl alltid ta och kolla TV tablåerna! V65 är t.ex travsport!

#8 är man inte travintresserad är det ju inte så himla skoj att titta på trav. min sambo tycker det är döden att titta på tävlingar öht.
Animalplanet

viasat animal mellan 18.00 och 21.00 är oxå bara djurprogram

Fredagar barnkanalen kl 13.40 är det hippo^^, o varje dag (förutan helge) kl 15:40 är det stallkompisarna på barnkanalenxD

Sen har ju animalplanet ett program varje tisdag el. onsdag.kl 20 som handlar om ett gäng ungdomar som man får följa i deras hoppträning och tävling. Ska föreställa USA´s bästa ungdomar.

hahaha d tror jag på när jag ser det!
ikväll är dokumentären om Den perfekta araben på SVT24 kl 19.00
handlar inte så mycket om just araber, men om de som har drömmar om att avla fram den perfekta hästen.

är det inte den som visades för ngt år sen?
#16 jo, den visades 2004, detta är reprisen

Jag såg den då men inte i år.

#17 den där polskan var inte riktigt redig… jag har varit och hämtat min gamla häst på en gård som ligger efter hennes gård. vilka hästar där fanns och vilket ställe hon hade… helt underbart!

Ja, det såg verkligen härligt ut. Men det var ett jäkla champangedrickande. *ler*

och hon körde rejält med sin gubbe.. *fniss*

Ja, det var ett roande program kommer jag ihåg.

Jag såg det föra året lr när det var, tittade det på det idag oxå ;D
mm. väldigt fina hästar