Bilder på ert stall, gård m.m! :)
Kan ni inte berätta lite om stallet där du har din(a) häst(ar)? Om du har den/dem hemma, uppstallad, isåfall hur långt det är dit? Gärna bilder runt om och i stallet, hagar och om du har dem hemma så gärna bilder på gården, huset m.m. Skulle vart kul och se hur ni bor, eller hur era hästar bor :)
Har mina hästar hemma, men inga bilder ännu tyvärr :/ Men dte kommer snarast..
Jag har stallet hemma, ca 40 meter utanför dörren. ; ) Det är grönt och vitt i stallet. I nuläget vara två boxar, men vi ska snart bygga ut lite. Vi har tre rasthagar och en beteshage, oxå hemma. Grått hus och stor gräsmatta. = ) Jag har tyvärr inga bilder just nu.

Just nu går hästarna 50 meter utanför dörren på bete, just den hagen är 2-3 hektar och sen har jag yttligare 10 o stänga in om jag vill =)
Stallet ligger 2,5 km hemifrån. Det har plats för 7 hästar och 4 ponnier. Lång och bred stallgång mellan boxarna. Har tyvärr bara 4 hagar då marken inte räcker till fler, men det fungerar bra, enda negativa är att det inte finns några vindskydd i 3 av hagarna… Ska försöka fixa bilder nån dag
Okej :) Ja, försök fixa bilder idag :D

jag har mina tre hemma. ca 20 meter till stallet. på andra sidan bäcken har jag min vinterhage. på andra sidan vägen har jag sommarhagarna jag lånat av en granne.
2 boxar i stallet nu, ska byggas en till i dagarna.
bild på hagen i vintras

hmm ja , glömmde bort att ja ja ni ser ju på kortat va ja hade gjort HAHHHA,

#6 asså.. ditt stall ser såå underbart mysigt ut! vill haaa! heh ;)

haha vilken härlig bild du tog där peace