ridkort
Ja har ni det ? ;D skulle va kul att se ;D
Själv så tog mamma kort på nä jag red lite i våran halvfärdiga padock idaa :D . fast ja mamma tar typ aldrig kort så korten blev inte så ja villa haha .. ; D , o ja ser as tjock(minst 100 kg se de ju ut:/ ) Men inte för att skryta lr nå men ja är smal ; ) ) men får man inte rida utan skyddväst så får man inte;P .. åhhh ja ser ju ut som en flodhäst på stakkars molly !! ja é väl inte för lång lr för tung va ? ja väger 53 kg o är 1.67 cm lång (molly é 1.55 mkh)… ja kanske ska länga på stigläderna … hmm .. säg va ni tycker ; D
(kolla i vänstra hörnet på bilden , gräsand mamman,och en av sina ungar :D , min stora publik^^, )

Alltid kul med ridbilder!
-Vad fina ni är!
vad de inte din sadel som var tvungen o stoppas om?
/Elin

faktum är att jag och grannens barnbarn johanna red idag och johannas pappa tog lite bilder på oss… :D
spänner gjordarna
lisette: oskar ser ut o ta de riktigt lugnt :D
/Elin

jag och oskar kort trav… jag veeeeeeeeeet att jag har dålig sits. borde luta mig mer bakåt, ha ner hälarna mer… men fiif*n vad jag fick jobba med honom. kommer ha träningsvärk i maggen imorrn… :D

#6 han är ju gammal och lite rund om magen… *fniss*
calippo busar lite med johanna….

hur hög e oskar, han ser kanon stor ut ju ;- O
/Elin

räta upp dey o ner med hälen ;P
/Elin

eeeeeeelin! *fniss* jag veeeeeeeet ju! ;) oskar är ca 145. har inte mätt honom än… :D
1,45 ?!?!?! :O:O:O
Hur lång e du?
/Elin

kan faktiskt berätta att jag har lite problem med min höger fot, stukade den väldigt allvarligt för två år sen och den har inte blivit bra än… men jag är slarvig med fötterna, jag vet… har inte ridit lektion sen sist jag red oskar… typ 10 år sen! :D

absolut inte, snarare tvärtom! :)
Tycker du ser kort ut, inget illa ment !
Nisse e 1,44 o jag ser betydligt längre ut än dey =(
/Elin

hehe ja jag är ju inte så lång jag… :P men jag är gärna kort i rocken.. jag når ner till marken, det är bra det… :p

bara en undran? ser ut som du drar i tyglarna i galoppen el vem de nu e ;-)

vet inte vilken bild du menar shirley eller på vilken häst.