Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettdressyr
Läst 958 ggr
Ellsa
0

Lite sur..

Idag när jag dressyrtävlade (visserligen bara klubb) så kom jag först fyra. Prisutdelning, ärevarv, en massa grattis och allt. Sedan kommer räknaren och säger att dom räknat fel (!) så att en annan kom fyra. Jag kom femma och det var ingen placering. :O Hade ju inte blivit sur om jag kom en plats utanför placering, men jag hade ju fått rosetten och sen måste jag ge bort den? Hm, surt!

Hajda
0

Förstår dig, usch hatar sådant, ta ifråns ens glädje liksom…

fridak
0

fast tänkt om du ahde varit den som fått felräknat resultat? Då hade du nog varit rätt glad över att det blev ändrat. Och om ingen skulle äsga till om något blev fel så lär de komma fler och fler slarvräkningar…Men visst är det tråkigt när man petas ner men trots allt ska rätt vara rätt…

Peppe
0

i våran klubb hade du fått behålla rosetten och så hade dom fixat fram en ny till den som verkligen kom 4a. du hade däremot stått som femma i resultatet ändå, men dom hade aldrig tagit ifrån dig rosetten.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Ellsa
0

#2 Jo då hade jag nog blivit glad.

#3 Men det var ju 4 placerade och jag kom ju inte 4a :P

Lizzan
0

Mnå, vad irriterande. Men säger som föregående, tänk om det var du som hade fått felräknat resultat, så skulle man ju bli glad att det blev rätt tillslut :)

Cilla89a
0

trist när sånt händer :( :(

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Marija
0

Förstår att du blev sur! Men håller med fridak.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Ellsa
0

Japp :D

Cavello
0

Vad tråkigt :(

Peppe
0

#4 nej du ju blir av med din placering såklart, men här hade dom aldrig ryckt rosetten ur handen på dig. då hade dom delat ut 2 röda.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Ellsa
0

#10 Okej :)

tessa
0

Är det inte en viss tidsram på sådana ändringar, att de måste ske inom en viss tid efter att fel gjorts - annars kan man inte ändra placeringen, som den skrivits?

har själv ingen aning =)

Jättetrist för dig, och samtidigt förstås väldigt trist för den som egentligen kom 4:a och missade prisutdelning och ärevarv… Men jag tycker att det är lite väl magstarkt att ta ifrån dig rosetten, de kunde väl ha fixat fram en ny till den andra tjejen. Du hade ju själv inte gjort något fel, utan trodde ju förstås att din placering var korrekt.

elinnn
0

Har hänt mig en gång förut också, tävlingsledaren sa visst många placerade. I högtalarna sa dom mindre placerade. Jag var klar & satt på hästen, vi hade väntat i ca. 2 timmar för att just vara med på prisutdelningen, bara att packa ihop & skälla lite , surt!

Förstår dej precis Elsa!

Flaxii
0

Haha, skickligt av dem att räkna fel :D