Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 1118 ggr
pippa__
0

I Morgon Kommer Han!!!!!! =))))))))

Nu är det dags!!! Vi hämtar Fontane imorgon!! Klockan 8 står jag, min kompis, Pim och Shirley på stallplanen i Blekinge!!!! Jag är så nervös så jag kommer nog inte kunna sova eller äta nått förrän lilla Fontane är tryggt "hemma" i Knislinge…=) (Jag blir så lätt stressad när nått ska förändras i livet)

Det enda jag vet är att jag kommer trivas så in i…med honom det här året!! Sen om han trivs me mej det är en annan fråga Flört  Vet iaf att vi kommer lära varandra MASSOR!!!

Jag tror jag får återkomma när han är hemma och jag kan slappna av igen!!!

Ha det bra alla så länge!! Önska mej lycka till!!

Puss puss!!!!!!!!

Anna
0

Lycka till, det går säkert kanonbra! Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

PimTheGreat
0

hehehe….det ska nog gå vägen detta…på ett eller annat sett…

gejsa
0

Lycka till. Kör försiktigt.

pippa__
0

Vågar inte säg tack….är lite skrockfull =)) men jag ska säg det när vi kommer hem….

Maja
0

Lycka till!! :)

PimTheGreat
0

när han väl är i transporten är han snäll….det är lastningen som är svår med honom då han inte är hanterad och tränad där. Men shirley och jag har olika lösningar..

pippa__
0

*putt*

DojoKelder
0

Lycka till i morgon! Hoppas att allt går bra och att ni kommer att få supermysigt ihop nu!!

steffy
0

lycka till, allt kommer säkert att gå kanon, så jag tror inte du behöver var nervösSkrattande

pippa__
0

Hoppas verkligen det!! Usch nu är det JÄTTENÄRA!!! Gud, jag och mina nerver….hihihih

PimTheGreat
0

#10 de nerverna får du lägga på hyllan när du hanterar honom…;)

pippa__
0

Varför kan inte folk respektera att man har en annan åsikt än dom själva? Blir så frustrerad när jag står här helt själv och ingen som stödjer mej….Inte du då Pim. =)) Nee här får ske en ändring..

Vi löser det =)))

gejsa
0

#12# Vad har hänt?

mazze
0

???

PimTheGreat
0

ni får strax veta…:))

pippa__
0

#13Ja, trodde att min kompis var liiiite mer öppen får andra åsikter, men ack så fel jag hade… Hon respekterar inte att jag och pimthegreat vill att Fontane ska hanteras på ett visst vis. + att hon har taggtråd och VÄGRAR byta till el.

DojoKelder
0

#16 fast får man ha taggtråd eg. till häst eller har inte den lagen trätt i kraft ännu??

lisette
0

det har den inte. det blev förskjutet till 09. man får ha befintlig tråd men ej sätta upp ny, tror jag det var.

jen
0
DojoKelder
0

#18 suck.. att det ska ta sån tid för dem att fixa till alla lagar som är BRA.. de dåliga går det ju undan med..

jen
0

Haha, vi skrev visst samtidigt Lisette Flört

lisette
0

det finns ju så mkt taggtråd så folk måste ha en chans att plocka ner den.

PimTheGreat
0

men sker en olycka med taggtråd så täcker inte försäkringen!!!!

gejsa
0

Men hade ni inte varit och titta på stallet och sett att det är taggtråd i hagarna? Har frågat det i en annan tråd. Vet inte om jag fått svar där än.

På vilket särskilt sätt ska Fontane hanteras menar ni? Eftersom hon vägrar att göra det.

PimTheGreat
0

#24 Gesja…svara dej imorgon…måste tänka innan jag skriver..orkar inte det ikväll…Generad

Galoppan
0

Hanteras han som Pim?? ;)

Lindbygarden
0

har han kommit hem ännu?

lisette
0

upp t petra

AusaBausa
0

blev lite konfunderad när den dök upp! Tänkte vem ska nu hem???

fridak
0

jag är nyfiken ,varför vill pippa ha upp fontanetrådarna?

shirley
0

jag me nyfiken

PimTheGreat
0

jag e också nyfiken….

mazze
0

Nu blev jag ruggigt nyfiken =) Vad händer?

pippa__
0

haha finns inget att va nyfiken på..letar efter en sak bara..

fridak
0

vad letar du efter?