Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1270 ggr
Linda
0

Omvänd tråd

.…Ist för "vad du skulle vilja vara bra på" så tycker jag att vi ifokuserar oss på vad vi är bra påSkrattande

Linda
0

Ok..Jag börjar med "skryteriet" dåraFlört

Jag tycker att jag är bra på att aldrig vara sur/arg länge utan förlåter lätt och går vidare..

Är också stolt över att jag är snäll och omtänksam…

Vänligen/Linda

mazze
0

Jag är bra på att sova… hehe, när jag inte får… Sen så måste jag nog fundera lite..

NinaToy
0

Jag är bra på att ta hand om min häst. ;)

Mandysan
0

Hmm jag är bra på att lära mig saker. Otroligt lättlärd tycker jag själv..;)

deniize
0

*skratt* jag är bra på att åka hem till mamma o äta istället för att laga maten själv.

reddie
0

Jag har bra tålamod och är jättesnäll Glad

sweet_candy_
0

har bra balans(ridningen), vågar göra grejer(inte feg asså), och så är jag nog ganska glad för det mesta:)

bubbelbubbel
0

jag är bra på att samla på en massa onödiga saker, det kanske inte är en bra egenskap, men det är en egenskap ;P
jag skulle annars säga att jag är bra på att ta hand om folk, lyssna och ge råd. :)

LinneaG
0

hmm..känns som om det är lättare att säga vad man är dålig på?

Jag tror/hoppas på att jag är bra på:
barnvakt (är det just nu), hjälpa till.

Känns svårt att komma på nåt..

lisette
0

liksom linda förlåter jag lätt och går vidare med mitt liv istället för att gräma mig/vara sur  för ngt.

tycker själv jag är en bra vän (om man får säga så?), ställer alltid upp för mina vänner.

lyssnar gärna på mina vänner och kan bevara deras hemligheter. förväntar mig samma behandling tillbaks av dem med.

trex
0

Jag är bra på att ta hand om mina hästar,hundar,på mitt jobb,att försöka få enighet i gruppen,bra på att vara ärlig,försöker att hålla käft när det kan såra,bra på att släppa saker(bär inte med mig oförätter).Hjälper till om jag kan, låter vara eller hänvisar om jag inte kan.Bra på att träna hästar och hundar(mina).Bra på att leta fram fakta.Bra på att inte mobba.

Bra på att lita på människor,inte alltid bra,det har gett mig dom största smällarna i mitt liv.

Bra på att köra bil.Hi hi vi har tränat på att ta fram våra bra sidor,dom dåliga är vi alla medvetna om.ALLA har massor med bra saker,fast vi tror gärna att andra är bättre än oss själva.Vi har alla ett stort värde, och tillsammans kan vi mest.

Är bra på att lära mig saker också.GeneradGlad

Faxlin
0

Jag är bra på att skriva på iFokus. ;-)

Hehe, skämt och sido. Jag anser mig vara en bra vän, ställer alltid upp så gott jag kan och lite till.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

wewwa
0

Svår fråga, haha. Jag är snäll, ganska försiktig, bra balans i ridningen o mjuk i händerna och jag har väldigt lång stubin.

charlie
0

#12 Du är väl mästare på att skriva Äsa :)

---

E_hjo
0

Jag är bra på att vara glad, ler nog nästan jämt! åså e ja bra på att slängaundan skräp under soffan. usch.. vill inte se hur de ser ut där.. =/

gejsa
0

Vet inte vad jag är riktigt bra på faktist. Att retas kanske. *ler* Nja, det är ju inte bra i alla lägen. Just nu känner jag mig inte bra på något särskilt faktist. Allt går i halvfart och jag känner mig halvbra bara. Kyss

[slo]
0

Jag är bra på att vara mig själv :) Och ta hand om hästarna.

*tittar in en snabbis*

Faxlin
0

#14: haha, mästare skulle jag inte vilja kalla mig. Men jag är i alla fall bra på att skriva här inne. ;-)
men tackar för mästartiteln. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Believer
0

jag är bra på att para ihop folk. hihi.

elin
0

jag e bäst på att va sämst!

/Elin

hjullan
0

MALIN DU ÄR SOPA PÅ ATT PARA IHOP FOLK. faan man kan inte para ihop ex :P:P

Believer
0

joohooo. allt går =P

Linda
0

#20 Det tror jag inte!!

-Du verkar vara en toppen tjej juGlad 

Måste bara hålla med Bye Bye Sandy att hon e en kanon barnvakt!

-Tack för hjälpen "Limpan"Skrattande

Älskar_hästar
0

jag är bra på att skriva och läsa .. sen tycker jag att jag har bra balans i ridningen , men vet inte hur andra tycker .. sen är jag också bra på att hålla ordning på saker och ting , oftast Glad