Skyddväst
Var tror ni om den nya skyddvästen ifrån hööks ?? Artikelnr 230242 lr 230247
ja tyckte att den va rätt så snygg … vad tycker du ? ; D
Jovisst, var dom fina. Föredrar den med dragkedja. Jag behöver oxå en ny, jag tänkte kolla i ullared. Där kostar dom 400-500 och dom är godkända. ; )

vet inte, har inte sett dom :P

Vad finns det för några i ullared?

en fråga till .. blir skyddvästen dålig när man har rammlat av nåra gånger ?? (som en hjälm typ) ? , lr kan man ha samma "hela livet" ..
#3 Har inte vart där på ett tag, men ska väl snart dit. När min kompis var där för ett par veckor sedan, så fanns det både med o utan dragkedja. Kommer inte i håg märket just nu. Men dom är billiga o säkra (godkända).
#4 Jag tror inte att det är ngn större fara, men man kan inte ha den hela livet. Min kompis har ramlat av X antal ggr ; ) o hennes blev som i bitar inuti liksom. Och hon hade haft den i många år oxå. Hjälmen ska man ju inte använda efter en ordentlig smäll, men västen kan du ha längre.

#5 tack för svaret:) , ja har andvänt den ca 4 år:-O(fatst ja ha bara rammlat " av 3 gånger med den men men ,) vi köpte den begagnad av en som vi känner, men vi vet inte riktigt vad den har varit me om^^, hehe …. känner att jag vill ha en ny oxå … o en SVART :D