satt och tittade på föl :(
2002 började jag sköta en häst tossan hette hon världens finaste häst har aldrig någonsin träffat en så snäll häst hon var lite knepig och rida för dom flesta men mig gick det hur bra som helst för han med 4 år med henne och hon va som min egen sista året när ägaren håll på att bygga hus hade henne på foer ett tag också =)
minns när jag började sköta henne så skrittade jag alltid fram henne innan hoppträningen och jag drömde alltid att få träna med dom stora ryttarna och hoppa med tossan =) det var det jag dag drömmde om och en dag vart min dröm sann fick jag skulle få rida henne på träningen och det gick så bra att jag fick fortsätta med det =) mitt liv kunde inte bli bättre :)
sen så betäckte ägaren henne och alla var så förväntansfulla men av någon anledning så tyckte jag inte om det det var något som inte stämde
och nu var det bara en vecka kvar innan det var dags minns det som igår ägaren ringde och hae dåliga nyheter och berättade att tossan inte alls mådde nå bra hon hade blivigt sjuk på fredan men ägaren ville ite oroa mig så hon väntade till på söndan , jag for dit så snabbt jag kunde och fick en chock magen va så uppsvullen att hon hade stora skav sår vid virvlarna och vägrade röra sig vi fick va 5 st per för att få henne att vända sig ett haft varv i boxen och vetrinären viste inte vad det va så hon fick stå på dropp och att vi skulle gå med henne varje halv timme och tossan vart mycket bättra och mådde mkt bra på måndan när jag for hem från stallet.
på måndag natt drömde jag massa konstiga saker och vaknade titt som tett alldeles svettig
minns det så väl när jag var i skolan på tisdag och ägaren ringde och berättade att både tossan och fölet var döda det stog stilla det kunde inte vara sant :'( på natten hade tossan satt igång och när vetrinären kom så for vattnet men inget föl kom och då kom vetrinären på vad det va en muskel som håller upp magen hade lossnat så hon kunde inte få ut fölet och det fanns inget att göra
tilll minne av den underbaraste häst som fanns tossan du kommer alltid att finnas i mitt hjärta och kommer aldrig att glömma våra mys stunder =) önskar att du fanns i mitt liv igen
Usch, så tragiskt!! :( Men du gör rätt i det som minns alla fina stunder!! :)
jo jag fick fina år med henne :)

Jättetragiskt, jag känner verkligen med dig. Du fick inte ens träffa fölet. Men snälla, söta, använd punkt och stor bokstav!
#3 jodå näste gång jag skriver så gör jag det men nu satt jag i tårar tänkte inte på det förlåt!

#4 Usch, vad elak jag kände mig nu… Det är bara så svårläst för en gammal tant som mig.
#5 nej det är lugnt jag måste lära mig det jag själv vet ju när det är punkt osv men hur ska ni veta det =)

usch , jag vet hur det känns att fölora någon man älskar :(
vårt föl dog sommaren 2005 efter att ha fastnat i nerdraget stänge 
:'( beklagar