SÄLJES BILLIGT
Svart pullarträns strl full. Vita sömmar och dekorationer på nosgrimma och pannband. Extra fodrat nackstycke för bekvämlighetens skull.. MYCKET snyggt! Nypris: 398 kr. Mitt pris: 200
Förbygel med martingal, svart storlek full. Stålspännen. Ej snabbsänne för sadelgjord. 150 kr
Thorowgood Sigma dressyrsadel, svart syntet, 17" vid bom (skulle tänka mig att det är 34) Mycket skön. Sparsamt använd. 500 kr
Claridge house svart allroundsadel 17.5", vid bom (33). Sparsamt använd. Clarinosits och vulster för bästa möjliga kontakt med sätet. Mycket bekväm. Nypris: 1500 Mitt pris: 750 kr
Bilder kommer imorrn..
hufi - jag ska fota när jag kommer til stallet idag (:
tessa - det gör jag, men nu ska jag satsa på en sadel som jag kan komma längre med i hoppningen.. har blivit förälskad i brunt ^^

Så synd att det är vid bom CH sadeln…
putt!!
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus
Hur mkt skulle frakten gå på ungefär för dressyrsadeln?
Hej. Tänkte bara höra mig för lite med om sadeln? har den mycket skador och så? Tex repor och bristningar och skavningar på sidor och så? Vart nånstans bor du? Är nämligen intresserad
*putt*
Du säljer möjligtvis inte en dressyrsadelgjord?
*puttar igen om eve har missat*
har hittat köpare som kan hämta sadlarna, kommer att släppa dem till dem, så slipper jag frakta dem..
#20 Synd för mig..:/
#21 Jag har en dressyrgjort till salu om du är intresserad? 65 cm
mandysan - jo, emn tyvärr så är det väldigt svårt att skicka sadlar :/
#23 Sant…
#22: Material, resår och pris?? =)
#25 Anatomisk typ. ej resår. vill ha 100:-
den är inte använd,endast provad.

Oooh, vill verkligen köpa pullartränset, är dock luspank *gnissel*

Vad nu! Blev hufi Eve nu eller?
#29 haha, kändes lite så ja xD
Jag är också sugen av pullartränset, får dock inte köpa ngt för min lön då jag ska till thailand och shoppa loss i stället!!=)
Josefinee - Det skulle sitta jättebra på Lykka.. Vill du kan du ju betala när du har pengar, vi känner ju ändå varandra. Jag vet var din brevlåda bor ;) Så antingen om du kan låna pengar av dina föräldrar, eller om du betalar när du får pengar.. Det är ju inte så mycket pengar det handlar om..

Gillar verkligen pullartränset! Kanon snyggt! Men kanske lite onödigt att köpa när man inte har någon häst. Kanske blir Lindas Sulliwan till sommaren, men han är ju bara två år..
Men blir du inte av med det så kan jag nog köpa det :)

Eve - Jo ja, ska tänka på det och höra med syrran, hon bidrar nog med något :)

Eve - Föressten, varför säljer du allt ? ;)
jossan - jag har skaffat bruna grejer :P

Eve - Jahaa ;)
Finns pullartränset fortfarande till salu??
jag skickade 3 sadlar i ett å samma paket :) haha vart lite knölgöra o sen hadde jag sadelöverdrag o lite imellan så det itne skulle förstöras under transporten ca 25kg vägde alla då 2 kartonger som jag tejpa ihopp så det går om man vill flyttlådor e bra :) Hadde jag haft stor häst så hade tränset vart mycket intresant det va skitfin å sadeln för 500kr billit mycket billigt :) Är allt sålt nu lr?
taktur - en tjej i stallet ska testa det på hennes tinker, passar det inte honom så är det till salu (:

#38 , förstår om d va knölgöra :P packar sadlar dagligen på jobbet (hööks lagret) å tkr d e jobbit å svårt när man ska packa två sadlar i en låda :P men som sagt då blir d tejlpa ihop två lådor :)

Har du sålt tränset?
linnea - ja, inga träns är kvar, tyvärr. allroundsadeln är det enda som är kvar

hör med thorsson om allrounden, tror hon var lite intresserad av en sådan:)
#43. Skulle precis höra! ^^ haha, ja. Jag är ev. intresserad av allrounden! :) Vad förljer med? :) Har du kvar förbygeln? :)
Thorsson - Med sadeln kan jag nog tyvärr inte skicka med nånting :/ Förbygeln finns kvar
Eve. Okey! :) Men jag såg att du bodde över sthlm! :( Bor ca 12-13mil? ifrån kalmar ( virserum ) Och kan ju inte hämta sadeln själv, och är ju inte säker om den passar. :/ men vi kanske kan skicka den med posten lr ngt? Men om den inte passar har ju inte jag nn användnign av den. ÅH vad svårt! Det är ju verkligen en jättefin sadel!
Har du bild på förbygeln? :)