Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 840 ggr
Believer
0

Kiara har åkt nu!

Japp.
Det kom en tjej och tittade på henne i lördags. Igår kom dom och hämtade henne. Snabba puckar här.
Känns otroligt sorgligt. Nu är jag helt hästfri. Kommer kännas väldigt lustigt att inte åka till stallet idag. Men samtidigt känns det otroligt skönt. Hon kommer få det toppen där, och jag slipper det där h**vetes stallet. =)

Ville bara berätta det =)

bubbelbubbel
0

men vad skönt !
förstår ju såklart att det känns tomt och tråkigt och sorgligt, men gud vad skönt att det gick så fort när det väl hände !
hoppas hon kommer trivas, och att dom kommer trivas med henne!

__iE
0

Vad skönt för dig :) Tråkigt o så såklart, men skönt att du kmr slippa det stallet sen :)

Beundy
0

Va skönt för dig! :) Va bra att hon kom till ett bra ställe, och att dom kunde hämta henne så fort :) Tråkigt för dig men.

bebbe
0

Är hon såld eller utlånad ?

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
0

wow snabba ryck! men samtidigt är det kanske lika bra?

Anna
0

Åh vad skönt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Manda29
0

Skönt att det löste sig för dig och hästen. Alltid skittråkigt när det är tjafs i stallet. Brukar tyvärr bli så när det är olika viljor.

Marija
0

Vad skönt! :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Believer
0

#4. Hon ska ha henne på foder i 5 månader och sen köpa. Så man kan väl säga att hon är såld

#5. Ja, det gick riktigt fort! Men skönt ändå.

Kom på mig själv idag med att säga till sambon att jag måste åka till stallet. haha.

Ellsa
0

Skönt =D

Believer
0

Min lilla gumma har blivit jättekär i hennes nya hagkompis (valack). =)

för er som nu bryr er. haha

bubbelbubbel
0

men vad mysigt att hon verkar trivas då! :)

Believer
0

ja det känns toppen. nu när man vet att allt gick bra med ihopsläpp och så. Då kan man äntligen koppla av =)

Ledin
0

åj kul att du hittade ett bra hem å att hon bev kär på kupen oxå ;)