Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 639 ggr
VeNyRa
0

Köpes: träns m. guldspännen

Nu har vi fått hem våran nya hoppsadel åssp märker vi att alla detaljer på den är guld så då vore det ju snyggt att matcha med ett träns i samma färg =)

strl Full och färg svart.

VeNyRa
0

glömde att skriva att om ni vet någon sida med hyffsade priser och bra kalite på lädret så får ni gjärna länka =)

oliviakarelius
0

vanligt eller pullar ?

VeNyRa
0

Oj, de kanske man oxå skulle skriva, det ska vara ett helt vanligt.

oliviakarelius
0

Okeej (: ska de vara svart eller brunt ?

VeNyRa
0

4# de kom jag faktiskt ihåg att skriva ;) svart.

oliviakarelius
0

Oj där var de jag som var blind Generad

Alex
0

Det brukar väl finnas på de flesta ställen, som Hööks, Börjes..? För jag antar att det är mässingspännen du menar, och inte guld? ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

oliviakarelius
0

Men hittade ett på www.hooks.se , namnet på tränset är CH SIGMUND II TRÄNS . Var inte så jätte fint men kostade bara 299 kr (:

VeNyRa
0

vågar nog inte beställa träns från hööks, beställde ett par stigläder som skulle vara äkta läder, men de var nått konstgjort skit.

VeNyRa
0

7# mässing, guld samma sak haha ;)

oliviakarelius
0

#9 Jaha :/ Har du inte närhet till nån häst affär ? För då kan du ju gå och känna på lädret om de är äkta eller inte (:

Alex
0

#10 Tror det skulle bli lite dyrare med guld bara ;) Haha

Mvh Alex
Värd för Ridsport

VeNyRa
0

Det är väll 16 mil till närmsta butik, men ja ska försöka ta nån helg och fara dit. de är ju mkt lättare att shoppa på internet :)

oliviakarelius
0

#13 Oj 16 mil :O Skulle dö om jag hade en butik så långt bort (x Vi har bole här sen ligger hööks i sundsvall och dit är de bara 8 mil (:

Alex
0

Finns på Börjes också. 'Träns Parade'

Mvh Alex
Värd för Ridsport

oliviakarelius
0

Såg nu att du bodde i jokkmok , de är ju GRYMT dåligt med affärer där uppe i norrbotten/lappland. min mamma kommer från kalix och jag har min släkt där och dom har ju typ inga affärer alls :/ Måste du åka till lule för att handla hästgrejer eller ? :/

VeNyRa
0

16# Jo det finns ju tydligen en hästbutik där men jag har aldrig vart dit =)

12# Jo, guld skulle nog bli rätt dyrt, Haha!

Mandysan
0

www.grand-prix.se har mnga mäörkes saker… Har själv ett Globus träns m mässingspännen jag är nöjd med…=)