TILLFÄLLE!
Vill du ha egen häst, men känner att du inte har tid varje dag? Då har jag den ultimata lösningen för oss båda! Jag har inte riktigt tid för min halvblodsvalack så mycket som han förtjänar och skulle vilja hitta en medryttare till honom som rider eller pysslar om honom ca 5 dagar i veckan. Försäkring och stallhyra står jag för. Skoning var 8:e vecka samkör vi med min andra häst och den står du för (men givetvis bara för hästen du rider).
Pepini är en 18årig halvblodsvalack. Han är hur snäll som helst och kan ridas av de flesta. Utbildad msv dressyr och LA hoppning. Byter i serier med rätt muskler och kondition. Trafiksäker och jättehärlig att rida ut på. Stark, men sticker inte, inte rädd för något. Du får jättegärna träna! På gården anordnas hoppträningar för Lotta Falck en gång i veckan och Peppe tycker att det är jätteroligt. Ligger intresset mer på dressyrsidan får du gärna träna det med. Du får gärna tävla.
165 cm hög.
pris: 1000 kr/mån

Vad läser jag, har du skaffat en häst till?
Vad nyfiken jag blir, vad händer Eve? =)

Du kan läsa på tråden uppdatering där står det. Hade inte hunnit läsa när jag frågade heller.
Han är såååå snygg!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
läs under "uppdatering" så får ni svar på varför jag inte kommer ha så mycket tid över till min älskade ängel
www.stallequino.se
Fin häst men har redan en "Häst"
så underbart fin =) hade jag haft ekonomin till 2 pållar så hade jag kunnat ta honom.. men du vill väl att han ska stå kvar där han står nu antar jag? :P så det spricker ju redan där:P
Suck att vi köper egen häst. Vill verkligen umgås med honom. Bara att skriva detta gör mig helt gråt färdig. :( Men men, krama honom från mig ;)
löser dig sig om de vi prata om i tlf vet du att han kan komma till mig o studs =)
#7 och #9: Hade inte läst den då jag kommenterade… =)

Inte jag heller, se 5. haha

Synd att jag ska ta Troya nu, annars hade jag gärna tagit hand om honom :)
JAG VILL EMR ÄN NÅGOT ANNAT, varför bor jag i nära?
Peppe ska tillbaka till sin ägare, jag får inte ha kvar honom :( Hon vill ha hem honom om jag skaffar en ny. Vilket jag kan tycka är rätt sjysst, han kommer inte få den uppmärksamhet han behöver om jag tar hem en annan. Men han är ju min bebis :(

Men hade inte du köpt honom? nu hänger jag inte med. hehe

#20 tror hon har honom på foder först men är inte säker…

vad tråkigt Eve! Men nu får du ju både mer tid och pengar till den nya. Försök se det positvit :)

Jag har också för mig att hon köpt honom… :S
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
Nej, jag skulle ha köpt honom, men det har inte blivit av än.. Så nu ska Peppe tillbaka och jag hittar ingen ny :(
#26 skojjar du med mig ? Vad sa dom då? blev du inte arg efter som du åkt så långt? ååh jag hade blivit rasande, säg till om du vill ha sällskap nästa gång när du ska åka o titta =)

Oj så fin!
Men han bruna Norrtälje-kusen då?
Juve - hon bestämde sig för att skicka honom till e tjej som bodde en halvtimme närme än mig :S (ja, bara av den anledningen. Enligt henne red jag honom bättre)
Jojo* - jo, jag blev förbannad redasn när jag kom.. Då skulle hon ut och rida! Hon kom ca 45 minuter efter :S