Avlidigt :(
I lördags avled Stallupponer på ifokus jag vet inte utav vilken andledning men jag fick svar på ett sms inatt som jag hade skickat till henne ifrån hennes man där jag fick reda på det. jag träffade henne aldrig men skulle göra det nästa mån
jag är helt förtvivlad och chockad!

åhh.. jag beklagar verkligen sorgen för er som kände henne och stod henne nära.. 
men herregud ! så hemskt. jag beklagar med sorgen för alla som kände henne. och det kommer ju bli lite tomt..man har ju sett till henne titt som tätt här..
nämen , herre gud.. Beklagar!
Vad hände med henne? om jag får fråga..? beklagar!
/Elin
stackars alla anhöriga..

Nej vad säger du!! Herregud henne har jag ju snackat med lite grand. Känner bl a en tjej som tagit en av hennes hästar på foder för att senare köpa den. Har själv snackat med henne i telefon ang ett russ. Hon var ju inte så gammal. Måste ha hänt en olycka isf? Vad grymt! Stackars henne och alla anhöriga.

usch :/ 
beklagar sorgen för er som kände henne o alla hennes anhöriga !
som det står inne på shetlandsponny i fokus… varför lägga in en sådan här tråd om man inte är 100 på att det är sant? kan lika gärna vara båg alltihop! skärp er! Ens olycka är en annans lycka eller?

nallebjörn! Jag har varit och tittat på Carinas hemsida och i gästboken står det att hon avlivdit den 8 juli och det är hennes sambo som har skrivit det.

Men man vet ju aldrig! Det kan ju vara någon som har fejkat det också. 

vaaa? e de påhittat lr vad påstår du`?
stackars hennes anhöriga iaf.
men även om det är sant behöver man väl inte skriva om det här. Fy 17.

Varför kan man inte skriva om det här? Då vet ju dom som brukar skriva till henne varför hon inte kommer hit. Jag ser inget fel i det. Det är ju ett meddelande till oss alla.
tycker väl som gejsa där, att det var ett meddelande till oss alla, att på något sätt kan det ju vara skönt att få reda på en sån sak, människor som pratat med henne kommer ju börja undra annars, hade jag gått bort hade jag ju gärna velat att någon hade berättat det, så folk fick veta..

Att skriva ut det här. Är ett sätt för de som haft en närmare kontakt med henne att förklara för oss andra att hon inte finns mer. Att hon inte slutat skriva ändå. Utan att hon är saknad och sörjd. Vad är det som gör att det är fel? Det som är tråkigt är att en sådan här tråd inte får hålla sig till kondelanser, som jag personligen skulle vilja ge till alla släkt och vänner till henne.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
nallebjörn det där var väl lite onödigt?!
Visa respekt.
Håll er till det tråden är här för, jo för att hedra stallupponer.
vila i frid.

Ja, det är verkligen grymt. Man vet aldrig när man ska dö som tur är.