OT - Projektarbete
Alla ni som går sista året på gymnasiet/har tagit studenten - vad handlar erat projektarbete om?
Själv skriver jag och min kompis om ungdomar och brottslighet.. :)
Tänkte sedan höra, har alla samma inlämningsdatum? 20 mars? Tyckte att det var vääääldigt tidigt i år, i fjol var det runt 20 april.. :P

Jag och 4 andra gjorde en tidning som hjälp till att flytta hemifrån. Den var väldigt omtyckt :D
Hihi, det lät som en bra idé!! =) Kan förstå att den var omtyckt.. :P

o se hur långt du har kommit… ;)

jag och en polare gjorde hästalmanacka. istället för en enorm bild så var det tips och fakta + små bilder vi gjort själva var månad.
jag tror inlämning varierar både på oliak skolor och olika program. Vi hade inlämning vecka 12 förra året, så skulle handledaren kolla igenom det under påsklovet vecka 13. grannskolan hade andra tider för samma program som jag gick och andra program på min skola hade projektarbetet olika utlagt:)

jag har om bärnnskador :) inlämnat 20/3 och ska redovisas 1/4!!!!!! o jag är inte färdig än!!:S

#5 du hinner nog:) hade en klasskompis som skulle dokumentera när han byggde ett litet skjul. före/efter bilder och redogörelse för vad som gjorts. Han hade inte gjort något alls helgen innan inlämningsdatum men hann gjorde han ändå:)

#3 Men genom att vi gjorde projektarbete om det så insåg jag att det finns ingen som helst anledning att flytta hemifrån =)

#7 det insåg jag utan ett flytta-hemifråns-projektarbete;)
jag går inte sista året, men när jag gjorde mitt projekt så va det om könssjukdomar.
Jag ska göra en fotoutställning. Temat skulle vara vatten, men har inte kommit så långt än. Skjuter upp allt till sista sekund som vanligt. Skit också!
men vi fixade till nått halvdant i sista minuten och fick iaf godkänt.
nu i efterhand skulle jag valt något heeelt annat.
Håhå, vi ska inte prtata om mig och projektarbete! Jag lämnade aldrig in något.
Det var tänkt att jag skulle skriva om artister-fans-groupies och hela det där fenomenet. Lyckades ordna en intervju med min största kärlek, och efter den kunde jag i princip inte formulera någon text som handlade om ämnet, för min hjärna drabbades av nån form av kortslutning, och det slutade med att jag bara sket i hela alltet.

Jag skriver om hästens hovar, om skoning och strassermetoden
Jag gjorde en almanacka och hade en liten utställning med alla bilderna.
Jag skrev också en liten och kort handbok om hur man går tillväga och vad man ska tänka på när man gör en almanacka :)
Hade som tema de olika byarna i Söderhamns kommun så det var bilder därifrån, blev jätteuppskattad så jag tryckte upp 1000 ex tror jag det var och sålde, gick åt som smör i solsken ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hade inget projektarbete på gymnasiet. På förskolprogrammet gjorde jag ett arbete om barn och djur i förskolan.

gick inte gymnasiet,
men i min sista kurs jag läste förra året så gjorde jag o 2till ett stort arbete om ungdoms brottslighet… skitkul! fick mvg 

ska börja med mitt nu och ska se om jag kan göra ngt slags kür program, vill iaf göra ngt som har med hästar att göra :) ngn som har förslag?

#15 Fanns väl inte på din tid *fniss*
Jag gjorde en tavelram på ett par timmar och fjäskade till mig ett g… Gör aldrig mer än ni behöver :)
#7 + 8 Flytta hemifrån var nog något av det bästa jag gjort hela mitt liv :D

Ska ha det nästa år, o då blir det UF-företag, vad för företag vet jag dock inte änni :P

Jag ¨håller på.. skriver om hästens kondition. Uppbyggnad osv
#21 Det var ett tag sen man såg dig, hur går det för dig? :) Såg att det stod om dig i nån tidning idag, Stallmagasinet eller nåt ;)
Jag har tänkt göra en hästfotokalender. Tänkte ha en ras för varje månad och under bilden är det tänkt att jag ska skriva lite kort fakta om just den rasen.
Måste bara hitta modeller av lite olika raser.. :P
Arbetet ska vara klart nästa vår nångång.

#23, börja nu så du har en bild i varje månad då :)

någon som kan hjälpa mig med ett bra namn på mitt projekt??? Handlar ju om brännskador..men d låter så tråkigt att bara ha d.
#18 vad vet du om den tiden…då kröp väl du runt på dagis o dregglade;-P *fniss*

#22 Haha, gjorde det? Visste jag inte… jag har hunnit med en start hittills.. I holland, gick inte så bra om ja får säga det själv. Råkade ut för en olycka första dagen. Tappade balansen lite i en piruett så Brownie sparkade till sig själv på ena frambenet. Nervsmäll tror jag då hon blev halt i några steg, jag kände detta i galoppen och bröt av till trav(mitt i programet) för att känna efter.. Fick då felridning sen snurrade tankarna i huvudet om att min häst aldrig skulle kunna ridas igen så jag fick massor av missar.. Haha. Men som tur var blev det inget allvarligare än ett minisår och inget syndes följande dagar! På måndag åker vi till österrike =)

#26 Japp typ nått sånt :D asg

Jag skrev om estetik i vården. Ville egentligen inte göra mitt projekt arbete inom det, men jag och mina kompisar gick en högskole utbildning inom detta så vi tyckte att det kunde vara smidigt att fördjupa oss i ämnet.
#23 - Islänningar har du här.. (A)